Oferta: ds. funduszu i dłużników alimentacyjnych
Data publikacji: 2013-03-13
Nr ref.: PCŚ.XII.11200/1/13
Jednostka: Poznańskie Centrum Świadczeń
Stanowisko: ds. funduszu i dłużników alimentacyjnych
Informacje dodatkowe: pełen etat, umowa na zastępstwo
Data rozstrzygnięcia oferty
2013-04-15
Zakres podstawowych czynności
- Prowadzenie spraw związanych z postępowaniem o przyznanie świadczeń z funduszu alimentacyjnego.
- Prowadzenie spraw związanych z postępowaniem wobec dłużników alimentacyjnych.
- Sporządzanie projektów decyzji administracyjnych oraz korespondencji w zakresie prowadzonych spraw.
Wymagania obowiązkowe
- Wykształcenie wyższe na kierunku prawo lub administracja (ewentualnie: status studenta IV lub V roku studiów magisterskich na kierunku prawo lub administracja, albo I lub II roku studiów II stopnia kierunku administracja).
- Umiejętność obsługi komputera i pakietu biurowego.
- Znajomość przepisów prawa oraz umiejętność ich zastosowania w praktyce:
- Ustawa z dnia 14 czerwca 1960r. - Kodeks postępowania administracyjnego,
- Ustawa z dnia 7 września 2007r. o pomocy osobom uprawnionym do alimentów.
Wymagania dodatkowe
- Doświadczenie zawodowe w pracy związanej z dokumentacją (minimum 6 miesięcy).
- Doświadczenie w pracy na stanowisku pracownika samorządowego (minimum 6 miesięcy).
- Umiejętność organizacji pracy własnej i współpracy w Zespole.
- Umiejętność pracy pod presją czasu.
- Znajomość przepisów prawa oraz umiejętność ich zastosowania w praktyce:
- Ustawa z dnia 25 lutego 1964r. - Kodeks rodzinny i opiekuńczy,
- Ustawa z dnia 21 listopada 2008 o pracownikach samorządowych.
Wymagane dokumenty
Wymagane dokumenty:
- Życiorys (CV)
- List motywacyjny
- Dokumenty poświadczające wykształcenie (kopie)
- Inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kopie)
- Oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych i o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
- Kopie dokumentów potwierdzających niepełnosprawność, jeżeli kandydat zamierza korzystać z uprawnień, o których mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 o pracownikach samorządowych (Dz. U. nr 223 poz. 1458 z późn. zm.).
Inne:
Proces rekrutacji obejmuje:
I etap:
- Analizę dokumentów aplikacyjnych pod względem zgodności profilu kandydata z wymaganiami niezbędnymi określonymi w ogłoszeniu o naborze.
II etap
- Test kwalifikacyjny dotyczącej znajomości przepisów wskazanych w wymaganiach niezbędnych.
- Test kwalifikacyjny z zakresu umiejętność obsługi komputera i pakietu biurowego MS Office.
- Rozmowę kwalifikacyjną przed komisją ds. naboru.
Inne informacje:
Informacja o warunkach pracy na stanowisku:
- Budynek jest przystosowany dla osób niepełnosprawnych ruchowo (podjazd do budynku, w budynku znajduje się winda).
- Praca z wykorzystaniem komputera i innych urządzeń biurowych.
- Praca na stanowisku związana jest z obsługą klienta oraz wyjściami służbowymi do innych instytucji (np. komisariat policji).
Informacja dotycząca wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych (w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 21 listopada 2008 o pracownikach samorządowych):
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych nie wynosił co najmniej 6%.
Informacja o wyniku naboru
Przetwarzanie danych osobowych
Metryczka
Opis zmian: Informacja o wynikach naboru. (Aktualizacja)
Opublikował(a): Maciej Krystkowiak
Data i godzina publikacji: 2013-04-15 15:54