Oferta: ds. funduszu i dłużników alimentacyjnych
Data publikacji: 2015-05-11
Nr ref.: PCŚ-VI.11200.5.2015
Jednostka: Poznańskie Centrum Świadczeń
Stanowisko: ds. funduszu i dłużników alimentacyjnych
Informacje dodatkowe: pełen etat, umowa na zastępstwo
Data rozstrzygnięcia oferty
2015-06-12
Zakres podstawowych czynności
- prowadzenie akt sprawy oraz sporządzanie projektów decyzji administracyjnych i korespondencji z zakresu funduszu alimentacyjnego oraz postępowania wobec dłużników alimentacyjnych,
- udzielanie klientom informacji na temat świadczeń i procedur ich pozyskiwania w zakresie realizowanych zadań,
- uzupełnianie bazy danych w zakresie realizowanych zadań.
Wymagania obowiązkowe
- Wykształcenie średnie (administracyjne, ogólnokształcące).
- Doświadczenie zawodowe w pracy związanej z dokumentacją (minimum 12 miesięcy).
- Doświadczenie w pracy związanej z prowadzeniem postępowań administracyjnych (minimum 12 miesięcy).
- Biegła umiejętność obsługi komputera i pakietu biurowego.
- Umiejętność pracy pod presją czasu.
- Znajomość przepisów prawa oraz umiejętność ich zastosowania w praktyce:
- Ustawa z dnia 14 czerwca 1960r. - Kodeks postępowania administracyjnego,
- Ustawa z dnia 7 września 2007r. o pomocy osobom uprawnionym do alimentów,
- Ustawa z dnia 25 lutego 1964r. - Kodeks rodzinny i opiekuńczy,
- Ustawa z dnia 28 listopada 2003r. o świadczeniach rodzinnych,
- Ustawa z dnia 21 czerwca 2001r. o dodatkach mieszkaniowych,
- Ustawa z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych.
- Posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych oraz brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
Wymagania dodatkowe
- Wykształcenie wyższe na jednym z kierunków: prawo, administracja.
- Umiejętność planowania i organizowania pracy własnej.
- Doświadczenie zawodowe w pracy na stanowisku pracownika samorządowego (minimum 6 miesięcy).
Wymagane dokumenty
- Życiorys (CV)
- List motywacyjny
- Dokumenty poświadczające wykształcenie (kopie)
- Inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kopie)
- Oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych i o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe
- Kopie dokumentów potwierdzających niepełnosprawność, jeżeli kandydat zamierza korzystać z uprawnień, o których mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. z 2014 poz.1202)
Inne informacje:
Informacja o warunkach pracy na stanowisku:
- Budynek jest przystosowany dla osób niepełnosprawnych ruchowo (podjazd do budynku, w budynku znajduje się winda).
- Praca z wykorzystaniem komputera i innych urządzeń biurowych.
- Praca na stanowisku związana jest z obsługą klienta, przeprowadzaniem wywiadów oraz wyjściami służbowymi do innych instytucji (np. komisariat policji).
Informacja dotycząca wskaźnika zatrudnienia osób niepełnosprawnych (w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 21 listopada 2008 o pracownikach samorządowych):
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych nie wynosił co najmniej 6%.
Inne:
- Proces rekrutacji obejmuje:
I etap: Analizę dokumentów aplikacyjnych pod względem zgodności profilu kandydata z wymaganiami niezbędnymi określonymi w ogłoszeniu o naborze.
II etap: Test kwalifikacyjny dotyczącej znajomości przepisów wskazanych w wymaganiach niezbędnych.
III etap: Rozmowę kwalifikacyjną przed komisją ds. naboru.
Informacja o wyniku naboru
informacja o wynikach naboru fa.pdf
Przetwarzanie danych osobowych
Metryczka
Opis zmian: informacja o wynikach naboru fa (Aktualizacja)
Opublikował(a): Agnieszka Suszek
Data i godzina publikacji: 2015-06-12 14:46