Oferta: ds. kontroli wewnętrznej

Data publikacji: 2014-06-11
Nr ref.: PCŚ-VI.11200.5.2014
Jednostka: Poznańskie Centrum Świadczeń
Stanowisko: ds. kontroli wewnętrznej
Informacje dodatkowe: pełen etat, umowa o pracę

Data rozstrzygnięcia oferty

2014-07-21

Zakres podstawowych czynności

  • Udział w opracowywaniu i wdrażaniu zasad i procedur określających funkcjonowanie systemu kontroli wewnętrznej w Centrum.
  • Udział w opracowywaniu rocznych planów kontroli wewnętrznej oraz sprawozdań z działalności kontrolnej.
  • Prowadzenie i dokumentowanie kontroli wewnętrznej w komórkach organizacyjnych Centrum.

Wymagania obowiązkowe

  • Wykształcenie wyższe magisterskie.
  • Doświadczenie zawodowe w pracy związanej z dokumentacją (minimum 5 lat).
  • Doświadczenie zawodowe w pracy związanej z interpretacją przepisów prawa (minimum 2 lata).
  • Co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego związanego z realizacją zadań w obszarze kontroli wewnętrznej.
  • Posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych i brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.

Wymagania dodatkowe

  • Doświadczenie w pracy w jednostce sektora finansów publicznych.
  • Biegła umiejętność obsługi komputera i pakietu biurowego.
  • Bardzo dobra umiejętność organizacji pracy własnej i współpracy w zespole.
  • Umiejętność pracy pod presją czasu oraz samodzielność.
  • Znajomość przepisów prawa oraz umiejętność ich zastosowania w praktyce:
  1. Ustawa z dnia 27 sierpnia 2009 o finansach publicznych;
  2. Ustawa z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych;
  3. Ustawa z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej.

Wymagane dokumenty

  • Życiorys (CV)
  • List motywacyjny
  • Dokumenty poświadczające wykształcenie (kopie)
  • Inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kopie)
  • Oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych i o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
  • Kopie dokumentów potwierdzających niepełnosprawność, jeżeli kandydat zamierza korzystać z uprawnień, o których mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 o pracownikach samorządowych (Dz. U. nr 223 poz. 1458 z późn. zm.).  

Inne informacje:

Informacja o warunkach pracy na stanowisku:

  • Budynek jest przystosowany dla osób niepełnosprawnych ruchowo (podjazd do budynku, w budynku znajduje się winda).
  • Praca z wykorzystaniem komputera i innych urządzeń biurowych.
  • Praca na stanowisku związana jest z obsługą klienta wewnętrznego.

Informacja dotycząca wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych (w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 21 listopada 2008 o pracownikach samorządowych):

  • W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych nie wynosił co najmniej 6%.

Inne:

Proces rekrutacji obejmuje:

I etap:

  • Analizę dokumentów aplikacyjnych pod względem zgodności profilu kandydata z wymaganiami niezbędnymi określonymi w ogłoszeniu o naborze.

II etap

  • Test kwalifikacyjny dotyczącej znajomości przepisów wskazanych  w wymaganiach dodatkowych.

III etap

  • Rozmowę kwalifikacyjną przed komisją ds. naboru.

Informacja o wyniku naboru

informacja o wynikach kontrola wew..pdf format PDF

Przetwarzanie danych osobowych

Metryczka

Opis zmian: informacja o naborze na stanowisko ds. kontroli wew. (Aktualizacja)
Opublikował(a): Agnieszka Suszek
Data i godzina publikacji: 2014-07-21 16:03