Oferta: ds. kontroli wewnętrznej
Data publikacji: 2018-03-02
Nr ref.: PCŚ-VI.11200.6.2018
Jednostka: Poznańskie Centrum Świadczeń
Stanowisko: ds. kontroli wewnętrznej
Informacje dodatkowe: 1 etat, umowa o pracę, pracownik samorządowy zatrudniony na stanowisku urzędniczym
Data rozstrzygnięcia oferty
2018-04-09
Zakres podstawowych czynności
- Wykonywanie czynności kontrolnych oraz ich dokumentacja.
- Udział w opracowywaniu rocznych planów kontroli wewnętrznej oraz sprawozdań z działalności kontrolnej.
- Opracowywanie wyników kontroli oraz projektów zaleceń pokontrolnych.
- Analiza ustaleń kontroli i formułowanie wniosków i rekomendacji o charakterze jednostkowym i systemowym.
- Opracowywanie projektów i nadzorowanie dokumentacji dotyczącej kontrolowanych procesów i związanych z nimi procedur kontroli.
Wymagania obowiązkowe
- Wykształcenie: wyższe I stopnia lub II stopnia.
- Biegła umiejętność obsługi komputera i pakietu biurowego.
- Znajomość przepisów prawa oraz umiejętność ich zastosowania w praktyce:
- Ustawa z dnia 8 marca 1990r. o samorządzie gminnym;
- Ustawa z dnia 27 sierpnia 2009 o finansach publicznych;
- Ustawa z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych;
- Ustawa z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej;
- Ustawa z dnia 14 czerwca 1960r. - Kodeks postępowania administracyjnego
oraz akty wykonawcze do wyżej wskazanych ustaw.
- Posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych oraz brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
Wymagania dodatkowe
- Wykształcenie wyższe I stopnia lub II stopnia na jednym z kierunków: administracja, prawo, zarządzanie lub pokrewne
- Wykształcenie uzupełniające np. studia podyplomowe jednym ze wskazanych kierunków: audyt i kontrola wewnętrzna, analiza finansowa, audyt i kontrola finansowa, kontrola zarządcza, finanse publiczne.
- Doświadczenie zawodowe w pracy związanej z dokumentacją (minimum 1 rok).
- Doświadczenie zawodowe w pracy związanej z interpretacją przepisów prawa (minimum 1 rok).
- Doświadczenie zawodowe związane z realizacją zadań w obszarze kontroli wewnętrznej (minimum 1 rok).
- Doświadczenie w pracy w jednostce sektora finansów publicznych (minimum 1 rok).
- Bardzo dobra umiejętność organizacji pracy własnej i współpracy w zespole,
- Umiejętność pracy pod presją czasu oraz samodzielność,
- Zdolności analityczne
- Umiejętność pracy w ramach procedur i zgodnie z wyznaczonymi standardami.
- Sumienność, otwartość na zmiany, identyfikacja z celami jednostki oraz pełne zaangażowanie w wykonywanie zadań.
- Znajomość wymagań normy PN-EN ISO 9001:2015.
- Znajomość przepisów prawa oraz umiejętność ich zastosowania w praktyce:
- Ustawa z dnia 11 lutego 2016r. - o pomocy państwa w wychowaniu dzieci.
- Ustawa z dnia 28 listopada 2003r. o świadczeniach rodzinnych.
- Ustawa z dnia 7 września 2007r. o pomocy osobom uprawnionym do alimentów.
- Ustawa z dnia 21 czerwca 2001r. o dodatkach mieszkaniowych.
Wymagane dokumenty
- Życiorys (CV).
- List motywacyjny.
- Dokumenty poświadczające wykształcenie (kopie).
- Inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kopie).
- Oświadczenie własne o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych i o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
- Kopie dokumentów potwierdzających niepełnosprawność, jeżeli kandydat zamierza korzystać z uprawnień, o których mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. z 2016 nr 0 poz. 902 z późn.zm.).
Inne informacje:
Proces rekrutacji obejmuje:
I etap: Analizę dokumentów aplikacyjnych pod względem zgodności profilu kandydata z wymaganiami niezbędnymi określonymi w ogłoszeniu o naborze.
II etap: Test kwalifikacyjny dotyczący znajomości przepisów wskazanych w wymaganiach niezbędnych oraz test umiejętności obsługi komputera i pakietu biurowego.
III etap: Rozmowę kwalifikacyjną przed komisją ds. naboru.
Informacja o warunkach pracy na stanowisku:
- Budynek jest przystosowany dla osób niepełnosprawnych ruchowo (podjazd do budynku, w budynku znajduje się winda).
- Praca z wykorzystaniem komputera i innych urządzeń biurowych.
- Praca na stanowisku związana jest z obsługą klienta wewnętrznego oraz kontaktem z podmiotami publicznymi.
- Pracodawca realizuje wewnętrzny projekt "Poznańskie Centrum Świadczeń - Pracodawca przyjazny niepełnosprawnym" zgodny z Poznańskim Programem Integracji i Aktywizacji zawodowej osób z niepełnosprawnościami na lata 2016-2020.
- Pracodawca przyjazny rodzinie.
Informacja dotycząca wskaźnika zatrudnienia osób niepełnosprawnych (w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 21 listopada 2008 o pracownikach samorządowych):
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wynosił co najmniej 6%.
Informacja o wyniku naboru
Przetwarzanie danych osobowych
Metryczka
Opis zmian: wyniki_naboru_kw_2 (Aktualizacja)
Opublikował(a): Agnieszka Suszek
Data i godzina publikacji: 2018-04-09 14:59