Oferta: ds. obsługi finansowo - księgowej

Data publikacji: 2023-10-03
Nr ref.: PCŚ-VI.11200.1.2023
Jednostka: Poznańskie Centrum Świadczeń
Stanowisko: ds. obsługi finansowo - księgowej
Informacje dodatkowe: 1 etat, umowa o pracę, pracownik samorządowy zatrudniony na stanowisku urzędniczym

Data rozstrzygnięcia oferty

2023-10-26

Zakres podstawowych czynności

-    Obsługa finansowa wyciągu bankowego.

-    Ewidencja należności Centrum.

-    Uzupełnianie bazy danych w zakresie realizowanych zadań.

-    Rozliczanie zadania związanego z dopłatą do czynszu w ramach SAN.

Wymagania obowiązkowe

-    Wykształcenie: wyższe zawodowe (prawo, administracja, bankowość, ekonomia, finanse i rachunkowość, politologia, polityka społeczna, socjologia i inne pokrewne),

-    Umiejętność efektywnej organizacji pracy własnej i współpracy w Zespole.

-    Umiejętność rozwiązywania problemów.

-    Umiejętność pracy pod presją czasu i radzenia sobie z trudnymi sytuacjami.

-    Umiejętność analizy dokumentacji księgowej.

-    Biegła umiejętność obsługi komputera i pakietu biurowego,

-    Samodzielność, rzetelność, sumienność.

-    Doświadczenie zawodowe związane z obsługą dokumentacji księgowej (minimum 12 miesięcy).

-    Posiadanie obywatelstwa polskiego.

Znajomość przepisów prawa oraz umiejętność ich zastosowania w praktyce:

-    Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego.

-    Ustawa z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych,

-    Ustawa z dnia 11 lutego 2016 r. o pomocy państwa w wychowywaniu dzieci.

-    Ustawa z dnia 28 listopada 2003 r. o świadczeniach rodzinnych.

-    Ustawa z dnia 4 listopada 2016 r. o wsparciu kobiet w ciąży i rodzin" Za życiem".

-    Ustawa z dnia 28 listopada 2003r. o świadczeniach rodzinnych.

-    Ustawa z dnia 4 kwietnia 2014r. o ustaleniu i wypłacie zasiłków dla opiekunów.

-    Ustawa z dnia 7 września 2007r. o pomocy osobom uprawnionym do alimentów.

-    Uchwała w sprawie programu gospodarowania mieszkaniowym zasobem Miasta Poznania oraz akty wykonawcze do wyżej wskazanych ustaw.

-    Posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych oraz brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.

Wymagania dodatkowe

-  Wykształcenie wyższe magisterskie na jednym z kierunków: prawo, administracja, bankowość, ekonomia, finanse i rachunkowość, politologia, polityka społeczna, socjologia i inne pokrewne), politologia, polityka społeczna, psychologia, socjologia lub pokrewne.

- Doświadczenie zawodowe w administracji samorządowej (minimum  6 miesięcy),

- Umiejętność pracy w ramach procedur i zgodnie z wyznaczonymi standardami,

-    Znajomość wymagań normy PN-EN ISO 9001:2015.

-    Znajomość przepisów prawa oraz umiejętność ich zastosowania w praktyce:

-    Ustawa z dnia 8 marca 1990r. o samorządzie gminnym.

-    Ustawa z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych.

-    Ustawa z dnia 10 maja 2018r. o ochronie danych osobowych.

Wymagane dokumenty

-    Kwestionariusz osobowy kandydata   (wypełnij formularz).

-    Kserokopie świadectw pracy, kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje, niepełnosprawność, jeżeli kandydat zamierza korzystać z uprawnień, o których mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 o pracownikach samorządowych              (t.j. Dz. U. z 2019 poz.1282) - prosimy dostarczyć na rozmowę kwalifikacyjną.

Inne informacje:

Proces rekrutacji obejmuje:

I etap: Analizę dokumentów aplikacyjnych pod względem zgodności profilu kandydata z wymaganiami niezbędnymi określonymi w ogłoszeniu o naborze.

II i III etap: Test kwalifikacyjny dotyczący znajomości przepisów wskazanych  w wymaganiach niezbędnych oraz rozmowę kwalifikacyjną przed komisją ds. naboru.

Informacja o warunkach pracy na stanowisku:

-    Umowa na czas określony.

-    Dbałość o zachowanie porządku na stanowisku pracy, schludnego wyglądu dostosowanego do rangi urzędu.

-    Budynek jest przystosowany dla osób niepełnosprawnych ruchowo (podjazd do budynku, w budynku znajduje się winda).

-    Miejsce pracy: miasto Poznań.

-    Praca z wykorzystaniem komputera i innych urządzeń biurowych.

Informacja dotycząca wskaźnika zatrudnienia osób niepełnosprawnych (w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 21 listopada 2008 o pracownikach samorządowych):

-    W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych nie wynosił 6%.

Informacja o wyniku naboru

wyniki_fin.-księg..pdf format PDF

Przetwarzanie danych osobowych

Prosimy o dopisanie w dokumentach aplikacyjnych numeru referencyjnego oraz zamieszczenie dobrowolnych klauzul:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Administratora - Poznańskie Centrum Świadczeń z siedzibą przy ul. Wszystkich Świętych 1, 61-843 Poznań - danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych, których podanie nie jest obowiązkowe, w celu przeprowadzenia aktualnego procesu rekrutacji - dotyczy sytuacji zamieszczenia danych nieobowiązkowych.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Administratora - Poznańskie Centrum Świadczeń z siedzibą przy ul. Wszystkich Świętych 1, 61-843 Poznań - danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych w celu wykorzystania ich w kolejnych naborach - dotyczy chęci uczestnictwa w kolejnych naborach.

Szczegółowe informacje dotyczące danych osobowych przetwarzanych w ramach rekrutacji zostały zamieszczone na stronie internetowej https://pcs.poznan.pl/praca/lub są dostępne w siedzibie Poznańskiego Centrum Świadczeń.

Metryczka

Odpowiedzialny za treść: Katarzyna Pąśko
Data wytworzenia informacji: 2023-10-26 00:00
Opis zmian: Pubikacja wyników naboru (Aktualizacja)
Opublikował(a): Rafał Śmigielski
Data i godzina publikacji: 2023-10-26 15:13
Treść zawiera dane osobowe: TAK
Termin planowanej weryfikacji: 2023-11-26 00:00:00.0