Oferta: ds. obsługi klienta

Data publikacji: 2011-06-14
Nr ref.: PCŚ.XII.11200/1/11
Jednostka: Poznańskie Centrum Świadczeń
Stanowisko: ds. obsługi klienta
Informacje dodatkowe: umowa o pracę - 1 etat; umowa w celu zastępstwa pracownika - 1 etat

Data rozstrzygnięcia oferty

2011-07-19

Zakres podstawowych czynności

  • Udzielanie informacji oraz obsługa klientów w zakresie świadczeń realizowanych w Poznańskim Centrum Świadczeń.
  • Przyjmowanie wniosków o świadczenia realizowane w Poznańskim Centrum Świadczeń zgodnie z obowiązującymi procedurami.

Wymagania obowiązkowe

  • Wykształcenie średnie;
  • Umiejętność obsługi komputera - Pakiet Office w stopniu bardzo dobrym;
  • Umiejętność planowania i organizowania pracy własnej;
  • Umiejętność efektywnego działania w warunkach stresu;
  • Umiejętność pracy w zespole;
  • Umiejętności obsługi klienta;
  • Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.

Wymagania dodatkowe

  • Wykształcenie wyższe na kierunku administracja;
  • Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku - 1 rok;
  • Wysoka umiejętność komunikacji interpersonalnej;
  • Wiedza i umiejętności zastosowania w praktyce przepisów prawa w zakresie zadań realizowanych przez Poznańskie Centrum Świadczeń.

Wymagane dokumenty

  • Życiorys (CV), List motywacyjny;
  • Dokument poświadczający wykształcenie (kserokopie) oraz inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kserokopie);
  • Oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych i o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.

Informacja o wyniku naboru

Informacja o wynikach naboru - pok cichowicz grajek.doc format DOC

Przetwarzanie danych osobowych

Metryczka

Opis zmian: Wprowadzenie informacji o wynikach naboru. (Aktualizacja)
Opublikował(a): Maciej Krystkowiak
Data i godzina publikacji: 2011-07-19 16:42