Oferta: ds. obsługi klienta

Data publikacji: 2014-06-10
Nr ref.: PCŚ-VI.11200.4.2014
Jednostka: Poznańskie Centrum Świadczeń
Stanowisko: ds. obsługi klienta
Informacje dodatkowe: pełen etat, umowa na zastępstwo

Data rozstrzygnięcia oferty

2014-07-21

Zakres podstawowych czynności

-    Przyjmowanie wniosków i dokumentacji oraz obsługa klientów ubiegających się o świadczenia, a także prowadzenie dokumentacji w zakresie przyjmowania wniosków.

-    Udzielanie klientom informacji zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa na temat świadczeń i procedur ich pozyskiwania w zakresie realizowanych zadań.

-    Weryfikacja poprawności wniosków składanych przez klienta.

-    Sporządzanie wezwań dotyczących zryczałtowanego dodatku energetycznego.

-    Uzupełnianie bazy danych w zakresie realizowanych zadań, a w szczególności rejestracja wniosków.

-    Wydawanie prawidłowych druków niezbędnych do złożenia wniosku o świadczenia.

-    Przeprowadzanie wywiadu środowiskowego w celu ustalenia uprawnień klienta do dodatku mieszkaniowego,

-    Przeprowadzanie wywiadu alimentacyjnego oraz odbieranie oświadczeń majątkowych od dłużników alimentacyjnych.

-    Przygotowanie danych do sprawozdań w części dotyczącej realizowanych przez zespół zadań.

Wymagania obowiązkowe

-    Wykształcenie średnie.

-    Doświadczenie zawodowe związane z obsługą klienta (minimum 6 miesięcy).

-    Biegła umiejętność obsługi komputera i pakietu biurowego.

-    Umiejętność efektywnej organizacji pracy własnej i współpracy w Zespole.

-    Bardzo dobra umiejętność obsługi klienta i rozwiązywania problemów.

-    Otwartość, komunikatywność oraz chęć niesienia pomocy klientowi.

-    Umiejętność pracy pod presją czasu i radzenia sobie z trudnymi sytuacjami.

-    Znajomość przepisów prawa oraz umiejętność ich zastosowania w praktyce:

-    Ustawa z dnia 14 czerwca 1960r. - Kodeks postępowania administracyjnego.

-    Ustawa z dnia 28 listopada 2003r. o świadczeniach rodzinnych.

-    Ustawa z dnia 4 kwietnia 2014r. o ustaleniu i wypłacie zasiłków dla opiekunów.

-    Ustawa z dnia 7 września 2007r. o pomocy osobom uprawnionym do alimentów.

-    Ustawa z dnia 21 czerwca 2001r. o dodatkach mieszkaniowych.

-    Ustawa z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne- w zakresie zryczałtowanego dodatku energetycznego.

-    Ustawa z dnia 12 marca 2004r. o pomocy społecznej.

-    Uchwała Rady Miasta Poznania z dnia 3 września 2013r. dotycząca regulaminu udzielania pomocy materialnej dla uczniów o charakterze socjalnym dla uczniów zamieszkałych na terenie miasta Poznania.

-    Zarządzenie Prezydenta Miasta Poznania z dnia 14 lutego 2013r. w sprawie regulaminu projektu "Poznań PRO Rodzina - Karta Rodziny Dużej realizowanego w latach 2013-2017".

-    Posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych oraz brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.

Wymagania dodatkowe

-    Wykształcenie wyższe na jednym z kierunków: prawo, administracja, komunikacja społeczna, politologia, polityka społeczna, psychologia, socjologia.

-    Doświadczenie zawodowe w administracji samorządowej  (minimum 6 miesięcy).

-    Szkolenia/ kursy w zakresie obsługi klienta.

-    Sumienność, otwartość na zmiany, identyfikacja z celami Jednostki oraz pełne zaangażowanie w wykonywanie zadań.

-    Znajomość wymagań normy PN-EN ISO 9001:2009.

-    Znajomość przepisów prawa oraz umiejętność ich zastosowania w praktyce:

-    Ustawa z dnia 8 marca 1990r. o samorządzie gminnym.

-    Ustawa z dnia 21 listopada 2008 o pracownikach samorządowych.

-    Ustawa z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych.

Wymagane dokumenty

-    Życiorys (CV).

-    List motywacyjny.

-    Dokumenty poświadczające wykształcenie (kopie).

-    Inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kopie).

-    Oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych i o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.

-    Kopie dokumentów potwierdzających niepełnosprawność, jeżeli kandydat zamierza korzystać z uprawnień, o których mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 o pracownikach samorządowych (Dz. U. nr 223 poz. 1458 z późn. zm.). 

Inne informacje:

Informacja o warunkach pracy na stanowisku:

-    Budynek jest przystosowany dla osób niepełnosprawnych ruchowo (podjazd do budynku, w budynku znajduje się winda).

-    Praca z wykorzystaniem komputera i innych urządzeń biurowych.

-    Praca na stanowisku związana jest z obsługą klienta oraz wyjściami służbowymi (wywiady środowiskowe).

Informacja dotycząca wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych (w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 21 listopada 2008 o pracownikach samorządowych):

-    W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych nie wynosił co najmniej 6%.

Inne:

Proces rekrutacji obejmuje:

I etap:

-    Analizę dokumentów aplikacyjnych pod względem zgodności profilu kandydata z wymaganiami niezbędnymi określonymi w ogłoszeniu o naborze.

II etap:

-    Test kwalifikacyjny dotyczący znajomości przepisów wskazanych  w wymaganiach niezbędnych i dodatkowych.

III etap:

-    Rozmowę kwalifikacyjną przed komisją ds. naboru.

Informacja o wyniku naboru

informacja o wynikach obsługa klienta.pdf format PDF

Przetwarzanie danych osobowych

Metryczka

Opis zmian: informacja o wynikach naboru ds. obsługi klienta (Aktualizacja)
Opublikował(a): Agnieszka Suszek
Data i godzina publikacji: 2014-07-21 16:04