Oferta: ds. obsługi klienta
Data publikacji: 2014-06-10
Nr ref.: PCŚ-VI.11200.4.2014
Jednostka: Poznańskie Centrum Świadczeń
Stanowisko: ds. obsługi klienta
Informacje dodatkowe: pełen etat, umowa na zastępstwo
Data rozstrzygnięcia oferty
2014-07-21
Zakres podstawowych czynności
- Przyjmowanie wniosków i dokumentacji oraz obsługa klientów ubiegających się o świadczenia, a także prowadzenie dokumentacji w zakresie przyjmowania wniosków.
- Udzielanie klientom informacji zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa na temat świadczeń i procedur ich pozyskiwania w zakresie realizowanych zadań.
- Weryfikacja poprawności wniosków składanych przez klienta.
- Sporządzanie wezwań dotyczących zryczałtowanego dodatku energetycznego.
- Uzupełnianie bazy danych w zakresie realizowanych zadań, a w szczególności rejestracja wniosków.
- Wydawanie prawidłowych druków niezbędnych do złożenia wniosku o świadczenia.
- Przeprowadzanie wywiadu środowiskowego w celu ustalenia uprawnień klienta do dodatku mieszkaniowego,
- Przeprowadzanie wywiadu alimentacyjnego oraz odbieranie oświadczeń majątkowych od dłużników alimentacyjnych.
- Przygotowanie danych do sprawozdań w części dotyczącej realizowanych przez zespół zadań.
Wymagania obowiązkowe
- Wykształcenie średnie.
- Doświadczenie zawodowe związane z obsługą klienta (minimum 6 miesięcy).
- Biegła umiejętność obsługi komputera i pakietu biurowego.
- Umiejętność efektywnej organizacji pracy własnej i współpracy w Zespole.
- Bardzo dobra umiejętność obsługi klienta i rozwiązywania problemów.
- Otwartość, komunikatywność oraz chęć niesienia pomocy klientowi.
- Umiejętność pracy pod presją czasu i radzenia sobie z trudnymi sytuacjami.
- Znajomość przepisów prawa oraz umiejętność ich zastosowania w praktyce:
- Ustawa z dnia 14 czerwca 1960r. - Kodeks postępowania administracyjnego.
- Ustawa z dnia 28 listopada 2003r. o świadczeniach rodzinnych.
- Ustawa z dnia 4 kwietnia 2014r. o ustaleniu i wypłacie zasiłków dla opiekunów.
- Ustawa z dnia 7 września 2007r. o pomocy osobom uprawnionym do alimentów.
- Ustawa z dnia 21 czerwca 2001r. o dodatkach mieszkaniowych.
- Ustawa z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne- w zakresie zryczałtowanego dodatku energetycznego.
- Ustawa z dnia 12 marca 2004r. o pomocy społecznej.
- Uchwała Rady Miasta Poznania z dnia 3 września 2013r. dotycząca regulaminu udzielania pomocy materialnej dla uczniów o charakterze socjalnym dla uczniów zamieszkałych na terenie miasta Poznania.
- Zarządzenie Prezydenta Miasta Poznania z dnia 14 lutego 2013r. w sprawie regulaminu projektu "Poznań PRO Rodzina - Karta Rodziny Dużej realizowanego w latach 2013-2017".
- Posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych oraz brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
Wymagania dodatkowe
- Wykształcenie wyższe na jednym z kierunków: prawo, administracja, komunikacja społeczna, politologia, polityka społeczna, psychologia, socjologia.
- Doświadczenie zawodowe w administracji samorządowej (minimum 6 miesięcy).
- Szkolenia/ kursy w zakresie obsługi klienta.
- Sumienność, otwartość na zmiany, identyfikacja z celami Jednostki oraz pełne zaangażowanie w wykonywanie zadań.
- Znajomość wymagań normy PN-EN ISO 9001:2009.
- Znajomość przepisów prawa oraz umiejętność ich zastosowania w praktyce:
- Ustawa z dnia 8 marca 1990r. o samorządzie gminnym.
- Ustawa z dnia 21 listopada 2008 o pracownikach samorządowych.
- Ustawa z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych.
Wymagane dokumenty
- Życiorys (CV).
- List motywacyjny.
- Dokumenty poświadczające wykształcenie (kopie).
- Inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kopie).
- Oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych i o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
- Kopie dokumentów potwierdzających niepełnosprawność, jeżeli kandydat zamierza korzystać z uprawnień, o których mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 o pracownikach samorządowych (Dz. U. nr 223 poz. 1458 z późn. zm.).
Inne informacje:
Informacja o warunkach pracy na stanowisku:
- Budynek jest przystosowany dla osób niepełnosprawnych ruchowo (podjazd do budynku, w budynku znajduje się winda).
- Praca z wykorzystaniem komputera i innych urządzeń biurowych.
- Praca na stanowisku związana jest z obsługą klienta oraz wyjściami służbowymi (wywiady środowiskowe).
Informacja dotycząca wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych (w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 21 listopada 2008 o pracownikach samorządowych):
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych nie wynosił co najmniej 6%.
Inne:
Proces rekrutacji obejmuje:
I etap:
- Analizę dokumentów aplikacyjnych pod względem zgodności profilu kandydata z wymaganiami niezbędnymi określonymi w ogłoszeniu o naborze.
II etap:
- Test kwalifikacyjny dotyczący znajomości przepisów wskazanych w wymaganiach niezbędnych i dodatkowych.
III etap:
- Rozmowę kwalifikacyjną przed komisją ds. naboru.
Informacja o wyniku naboru
informacja o wynikach obsługa klienta.pdf
Przetwarzanie danych osobowych
Metryczka
Opis zmian: informacja o wynikach naboru ds. obsługi klienta (Aktualizacja)
Opublikował(a): Agnieszka Suszek
Data i godzina publikacji: 2014-07-21 16:04