Oferta: ds. pomocy mieszkaniowej
Data publikacji: 2014-06-27
Nr ref.: PCŚ-VI.11200.6.2014
Jednostka: Poznańskie Centrum Świadczeń
Stanowisko: ds. pomocy mieszkaniowej
Informacje dodatkowe: pełen etat, umowa o pracę
Data rozstrzygnięcia oferty
2014-08-08
Zakres podstawowych czynności
- Prowadzenie akt sprawy oraz sporządzanie projektów decyzji administracyjnych i korespondencji z zakresu dodatków mieszkaniowych, zryczałtowanego dodatku energetycznego oraz korespondencji w sprawach obniżki czynszu.
- Udzielanie klientom informacji zgodnie z obowiązującymi procedurami i instrukcjami wewnętrznymi w Centrum na temat świadczeń i procedur ich pozyskiwania w zakresie realizowanych zadań.
- Obsługa klientów w zakresie prowadzonych akt sprawy.
- Wprowadzanie danych do systemu komputerowego w zakresie spraw dodatków mieszkaniowych i zryczałtowanego dodatku energetycznego.
- Realizacja wywiadów środowiskowych w związku z postępowaniami prowadzonymi w celu ustalenia uprawnień do dodatków mieszkaniowych.
Wymagania obowiązkowe
- Wykształcenie średnie.
- Doświadczenie zawodowe w pracy związanej z dokumentacją (minimum 12 miesięcy).
- Doświadczenie zawodowe związane z obsługą klienta (minimum 12 miesięcy).
- Doświadczenie zawodowe (minimum 12 miesięcy) związane z zastosowaniem w praktyce ustawy z dnia 21 czerwca 2001r. o dodatkach mieszkaniowych.
- Umiejętność pracy pod presją czasu.
- Posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych oraz brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
Wymagania dodatkowe
- Wykształcenie wyższe na jednym z kierunków: prawo, administracja, politologia, polityka społeczna, socjologia i inne pokrewne
- Doświadczenie zawodowe w pracy na stanowisku pracownika samorządowego (minimum 6 miesięcy).
- Umiejętność planowania i organizacji pracy własnej.
- Biegła umiejętność obsługi komputera i pakietu biurowego.
- Znajomość przepisów prawa oraz umiejętność ich zastosowania w praktyce:
- Ustawa z dnia 14 czerwca 1960r. - Kodeks postępowania administracyjnego,
- Ustawa z dnia 21 listopada 2008 o pracownikach samorządowych.
- Ustawa z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych.
- Znajomość wymagań normy PN-EN ISO 9001:2009.
Wymagane dokumenty
- Życiorys (CV)
- List motywacyjny
- Dokumenty poświadczające wykształcenie (kopie)
- Inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kopie)
- Oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych i o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
- Kopie dokumentów potwierdzających niepełnosprawność, jeżeli kandydat zamierza korzystać z uprawnień, o których mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 o pracownikach samorządowych (Dz. U. nr 223 poz. 1458 z późn. zm.).
Inne informacje:
Informacja o warunkach pracy na stanowisku:
- Budynek jest przystosowany dla osób niepełnosprawnych ruchowo (podjazd do budynku, w budynku znajduje się winda).
- Praca z wykorzystaniem komputera i innych urządzeń biurowych.
- Praca na stanowisku związana jest z obsługą klienta oraz wyjściami służbowymi (wywiady środowiskowe).
Informacja dotycząca wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych (w rozumieniu przepisów ustawy z dnia
21 listopada 2008 o pracownikach samorządowych):
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych nie wynosił co najmniej 6%.
Inne:
Proces rekrutacji obejmuje:
I etap: Analizę dokumentów aplikacyjnych pod względem zgodności profilu kandydata z wymaganiami niezbędnymi określonymi w ogłoszeniu o naborze.
II etap: Test kwalifikacyjny dotyczący znajomości przepisów wskazanych w wymaganiach niezbędnych i dodatkowych.
III etap: Rozmowę kwalifikacyjną przed komisją ds. naboru.
Informacja o wyniku naboru
Przetwarzanie danych osobowych
Metryczka
Opis zmian: informacja o wynikach naboru PM (Aktualizacja)
Opublikował(a): Agnieszka Suszek
Data i godzina publikacji: 2014-08-08 12:53