Oferta: ds. realizacji dodatków mieszkaniowych
Data publikacji: 2010-06-16
Nr ref.: PCŚ.XII.11201/2/10
Jednostka: Poznańskie Centrum Świadczeń
Stanowisko: ds. realizacji dodatków mieszkaniowych
Data rozstrzygnięcia oferty
2010-07-05
Zakres podstawowych czynności
- Zapewnienie sprawnej pracy w zakresie obsługi klienta oraz prawidłowe przygotowywanie projektów decyzji administracyjnych.
Wymagania obowiązkowe
- Wykształcenie średnie;
- Umiejętność pracy w zespole;
- Umiejętność planowania i organizowania pracy własnej;
- Umiejętność efektywnego działania w warunkach stresu;
- Dobra umiejętność obsługi programów komputerowych Excel, Word.
Wymagania dodatkowe
- Wykształcenie wyższe zawodowe, lub wyższe magisterskie.
- Wiedza ogólna z zakresu kodeksu postępowania administracyjnego;
- Wiedza ogólna z zakresu ustawy o dodatkach mieszkaniowych;
- Wiedza ogólna z zakresu funkcjonowania samorządu terytorialnego;
- Doświadczenie w pracy w jednostce administracji publicznej;
- Doświadczenie w pracy na stanowisku związanym z umiejętnością zastosowania i interpretacji przepisów prawa;
Wymagane dokumenty
- Życiorys (CV), list motywacyjny,
- Dokumenty potwierdzające wykształcenie (kserokopie),
- Inne dodatkowe dokumenty potwierdzające kwalifikacje i umiejętności (kserokopie),
- Oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych.
Inne informacje:
- Test kompetencyjny z zakresu znajomości aktów prawnych wskazanych powyżej,
- Test komputerowy z zakresu umiejętności posługiwania się programem Word, Excel;
- Rozmowę rekrutacyjną.
Informacja o wyniku naboru
wynik naboru PCS.XII-11201-2-10.doc
Przetwarzanie danych osobowych
Metryczka
Opis zmian: Wprowadzenie informacji o wynikach naboru na wolne stanowisko pracy. (Aktualizacja)
Opublikował(a): Maciej Krystkowiak
Data i godzina publikacji: 2010-07-05 23:17