Oferta: ds. realizacji świadczeń
Data publikacji: 2016-03-14
Nr ref.: PCŚ-VI.11200.5.2016
Jednostka: Poznańskie Centrum Świadczeń
Stanowisko: ds. realizacji świadczeń
Informacje dodatkowe: umowy na czas określony, 4 stanowiska pracy, pracownik samorządowy zatrudniony na stanowisku urzędniczym
Data rozstrzygnięcia oferty
2016-04-11
Zakres podstawowych czynności
- Terminowe sporządzanie harmonogramów i list wypłat.
- Staranne, sumienne, bezstronne i zgodne z prawem prowadzenie dokumentacji związanej z realizacją wypłat świadczeń.
- Realizacja przelewów na podstawie przygotowanych list wypłat oraz przygotowywanie do ponownej wysyłki świadczeń nieodebranych w terminie.
- Przygotowywanie korespondencji w zakresie wypłaty świadczeń.
- Udzielenie klientom informacji na temat wypłat świadczeń.
- Wprowadzanie zmian do programu w zakresie: form płatności deklarowanych przez klientów, sporządzanie korekt błędnych numerów kont, kwot potrąceń z tytułu nienależnie pobranych świadczeń.
Wymagania obowiązkowe
- Wykształcenie średnie.
- Doświadczenie zawodowe: w obszarze ekonomicznym- księgowanie wypłat, sporządzanie listy wypłat (minimum 12 miesięcy).
- Wiedza teoretyczna i praktyczna z zakresu tworzenia harmonogramów, sporządzania list wypłat.
- Bardzo dobra umiejętność obsługi klienta i rozwiązywania problemów.
- Umiejętność myślenia analitycznego.
- Umiejętność efektywnej organizacji pracy własnej i współpracy w Zespole.
- Samodzielność, rzetelność, efektywne zarządzanie czasem, umiejętność radzenia sobie ze stresem.
- Znajomość przepisów prawa oraz umiejętność ich zastosowania w praktyce:
- Ustawa z dnia 14 czerwca 1960r. - Kodeks postępowania administracyjnego.
- Ustawa z dnia 11 lutego 2016r. - o pomocy państwa w wychowaniu dzieci.
- Ustawa z dnia 28 listopada 2003r. o świadczeniach rodzinnych.
- Ustawa z dnia 4 kwietnia 2014r. o ustaleniu i wypłacie zasiłków dla opiekunów.
- Ustawa z dnia 7 września 2007r. o pomocy osobom uprawnionym do alimentów.
- Ustawa z dnia 21 czerwca 2001r. o dodatkach mieszkaniowych.
oraz akty wykonawcze do wyżej wskazanych ustaw.
- Posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych oraz brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
Wymagania dodatkowe
- Wykształcenie wyższe na jednym z kierunków: bankowość, ekonomia, finanse i rachunkowość lub pokrewne.
- Doświadczenie zawodowe w administracji samorządowej (minimum 6 miesięcy).
- Znajomość wymagań normy PN-EN ISO 9001:2009.
- Znajomość przepisów prawa oraz umiejętność ich zastosowania w praktyce:
- Ustawa z dnia 27 sierpnia 2009r. o finansach publicznych.
- Ustawa z dnia 8 marca 1990r. o samorządzie gminnym.
- Ustawa z dnia 21 listopada 2008 o pracownikach samorządowych.
- Ustawa z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych.
Wymagane dokumenty
- Życiorys (CV).
- List motywacyjny.
- Dokumenty poświadczające wykształcenie (kopie).
- Inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kopie).
- Oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych i o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
- Kopie dokumentów potwierdzających niepełnosprawność, jeżeli kandydat zamierza korzystać z uprawnień, o których mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. z 2014 poz.1202).
Inne informacje:
Proces rekrutacji obejmuje:
I etap: Analizę dokumentów aplikacyjnych pod względem zgodności profilu kandydata z wymaganiami niezbędnymi określonymi w ogłoszeniu o naborze.
II etap: Test kwalifikacyjny dotyczący znajomości przepisów wskazanych w wymaganiach niezbędnych.
III etap: Rozmowę kwalifikacyjną przed komisją ds. naboru oraz test praktyczny z obsługi komputera.
Informacja o warunkach pracy na stanowisku:
- Budynek jest przystosowany dla osób niepełnosprawnych ruchowo (podjazd do budynku, w budynku znajduje się winda).
- Praca z wykorzystaniem komputera i innych urządzeń biurowych.
- Praca na stanowisku związana jest z obsługą klienta.
- Pracodawca realizuje wewnętrzny projekt "Poznańskie Centrum Świadczeń - Pracodawca przyjazny niepełnosprawnym" zgodny z Poznańskim Programem Integracji i Aktywizacji zawodowej osób
z niepełnosprawnościami na lata 2016-2020.
- Pracodawca przyjazny rodzinie.
Informacja dotycząca wskaźnika zatrudnienia osób niepełnosprawnych (w rozumieniu przepisów ustawy z dnia
21 listopada 2008 o pracownikach samorządowych): W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych nie wynosił co najmniej 6%.
Informacja o wyniku naboru
Przetwarzanie danych osobowych
Metryczka
Opis zmian: informacja o wynikach stanowiska ds. realizacji świadczeń (Aktualizacja)
Opublikował(a): Agnieszka Suszek
Data i godzina publikacji: 2016-04-11 07:47