Oferta: ds. zamówień
Data publikacji: 2013-08-29
Nr ref.: PCŚ-XI.11200.1.2013
Jednostka: Poznańskie Centrum Świadczeń
Stanowisko: ds. zamówień
Informacje dodatkowe: pełen etat, umowa o pracę
Data rozstrzygnięcia oferty
2013-09-27
Zakres podstawowych czynności
- Prowadzenie spraw związanych z zagadnieniami technicznymi nieruchomości administrowanej przez Centrum;
- Prowadzenie spraw związanych z obsługą gospodarczą nieruchomości administrowanej przez Centrum;
- Przygotowywanie projektów dokumentacji oraz umów z podmiotami zewnętrznymi,
- Prowadzenie spraw związanych z zakupami usług i zaopatrzeniem w materiały i sprzęt.
Wymagania obowiązkowe
- Wykształcenie wyższe magisterskie na jednym z kierunków: administracja, lub prawo;
- Staż pracy: minimum 5 lat doświadczenia zawodowego;
- Doświadczenie zawodowe w pracy związanej z dokumentacją (minimum 2 lata);
- Doświadczenie zawodowe w pracy związanej z obsługą klienta (minimum 3 lata);
- Komunikatywność;
- Dobra organizacja w tym umiejętność realizacji kilku zadań równolegle;
- Posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych i brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
Wymagania dodatkowe
- Doświadczenie w pracy na stanowisku pracownika samorządowego (minimum 6 miesięcy);
- Studia podyplomowe na kierunku zarządzanie nieruchomością lub pokrewnym;
- Kursy/szkolenia specjalistyczne z zakresu zarządzania nieruchomością;
- Biegła umiejętność obsługi komputera i pakietu biurowego;
- Umiejętność współpracy w zespole;
- Umiejętność pracy pod presją czasu oraz samodzielność;
- Znajomość przepisów prawa oraz umiejętność ich zastosowania w praktyce:
- Ustawa z dnia 27 sierpnia 2009 o finansach publicznych;
- Ustawa z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane;
- Ustawa z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych;
- Ustawa z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych;
- Ustawa z dnia 21 listopada 2008 o pracownikach samorządowych.
Wymagane dokumenty
- Życiorys (CV);
- List motywacyjny;
- Dokumenty poświadczające wykształcenie (kopie);
- Inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kopie);
- Oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych i o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
- Kopie dokumentów potwierdzających niepełnosprawność, jeżeli kandydat zamierza korzystać z uprawnień, o których mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 o pracownikach samorządowych (Dz. U. nr 223 poz. 1458 z późn. zm.).
Inne informacje:
Informacja o warunkach pracy na stanowisku:
- Budynek jest przystosowany dla osób niepełnosprawnych ruchowo (podjazd do budynku, w budynku znajduje się winda).
- Praca z wykorzystaniem komputera i innych urządzeń biurowych.
- Praca na stanowisku związana jest z obsługą klienta oraz wyjściami służbowymi (np. firmy zewnętrzne, instytucje).
Informacja dotycząca wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych (w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 21 listopada 2008 o pracownikach samorządowych):
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych nie wynosił co najmniej 6%.
Proces rekrutacji obejmuje:
- I etap: Analizę dokumentów aplikacyjnych pod względem zgodności profilu kandydata z wymaganiami niezbędnymi określonymi w ogłoszeniu o naborze.
- II etap: Test kwalifikacyjny dotyczącej znajomości przepisów wskazanych w wymaganiach dodatkowych i test kwalifikacyjny z zakresu umiejętność obsługi komputera i pakietu biurowego MS Office oraz rozmowę kwalifikacyjną przed komisją ds. naboru.
Prosimy o dopisanie w dokumentach aplikacyjnych numeru referencyjnego.
Oferty aplikacyjne kandydatów nie podlegają zwrotowi.
Informacja o wyniku naboru
informacja o wynikach_pcs_ds zamowien.doc
Przetwarzanie danych osobowych
Metryczka
Opis zmian: Aktualizacja (Aktualizacja)
Opublikował(a): Malwina Kubiczak
Data i godzina publikacji: 2013-09-27 22:02