Oferta: ds. zamówień

Data publikacji: 2013-08-29
Nr ref.: PCŚ-XI.11200.1.2013
Jednostka: Poznańskie Centrum Świadczeń
Stanowisko: ds. zamówień
Informacje dodatkowe: pełen etat, umowa o pracę

Data rozstrzygnięcia oferty

2013-09-27

Zakres podstawowych czynności

  • Prowadzenie spraw związanych z zagadnieniami technicznymi nieruchomości administrowanej przez Centrum;
  • Prowadzenie spraw związanych z obsługą gospodarczą nieruchomości administrowanej przez Centrum;
  • Przygotowywanie projektów dokumentacji oraz umów z podmiotami zewnętrznymi,
  • Prowadzenie spraw związanych z zakupami usług i zaopatrzeniem w materiały i sprzęt.

Wymagania obowiązkowe

  • Wykształcenie wyższe magisterskie na jednym z kierunków: administracja, lub prawo;
  • Staż pracy: minimum 5 lat doświadczenia zawodowego;
  • Doświadczenie zawodowe w pracy związanej z dokumentacją (minimum 2 lata);
  • Doświadczenie zawodowe w pracy związanej z obsługą klienta (minimum 3 lata);
  • Komunikatywność;
  • Dobra organizacja w tym umiejętność realizacji kilku zadań równolegle;
  • Posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych i brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.

Wymagania dodatkowe

  • Doświadczenie w pracy na stanowisku pracownika samorządowego (minimum 6 miesięcy);
  • Studia podyplomowe na kierunku zarządzanie nieruchomością lub pokrewnym;
  • Kursy/szkolenia specjalistyczne z zakresu zarządzania nieruchomością;
  • Biegła umiejętność obsługi komputera i pakietu biurowego;
  • Umiejętność współpracy w zespole;
  • Umiejętność pracy pod presją czasu oraz samodzielność;
  • Znajomość przepisów prawa oraz umiejętność ich zastosowania w praktyce:
  1. Ustawa z dnia 27 sierpnia 2009 o finansach publicznych;
  2. Ustawa z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane;
  3. Ustawa z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych;
  4. Ustawa z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych;
  5. Ustawa z dnia 21 listopada 2008 o pracownikach samorządowych.

Wymagane dokumenty

  • Życiorys (CV); 
  • List motywacyjny;
  • Dokumenty poświadczające wykształcenie (kopie);
  • Inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kopie);
  • Oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych i o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
  • Kopie dokumentów potwierdzających niepełnosprawność, jeżeli kandydat zamierza korzystać z uprawnień, o których mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 o pracownikach samorządowych (Dz. U. nr 223 poz. 1458 z późn. zm.).  

Inne informacje:

Informacja o warunkach pracy na stanowisku:

  • Budynek jest przystosowany dla osób niepełnosprawnych ruchowo (podjazd do budynku, w budynku znajduje się winda).
  • Praca z wykorzystaniem komputera i innych urządzeń biurowych.
  • Praca na stanowisku związana jest z obsługą klienta oraz wyjściami służbowymi (np. firmy zewnętrzne, instytucje).

Informacja dotycząca wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych (w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 21 listopada 2008 o pracownikach samorządowych):

  • W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych nie wynosił co najmniej 6%.

Proces rekrutacji obejmuje:

  • I etap: Analizę dokumentów aplikacyjnych pod względem zgodności profilu kandydata z wymaganiami niezbędnymi określonymi w ogłoszeniu o naborze.
  • II etap: Test kwalifikacyjny dotyczącej znajomości przepisów wskazanych w wymaganiach dodatkowych i test kwalifikacyjny z zakresu umiejętność obsługi komputera i pakietu biurowego MS Office oraz rozmowę kwalifikacyjną przed komisją ds. naboru.

Prosimy o dopisanie w dokumentach aplikacyjnych numeru referencyjnego.

Oferty aplikacyjne kandydatów nie podlegają zwrotowi.

Informacja o wyniku naboru

informacja o wynikach_pcs_ds zamowien.doc format DOC

Przetwarzanie danych osobowych

Metryczka

Opis zmian: Aktualizacja (Aktualizacja)
Opublikował(a): Malwina Kubiczak
Data i godzina publikacji: 2013-09-27 22:02