Oferta: kierownik działu organizacyjnego poznańskiego centrum świadczeń

Data publikacji: 2008-07-03
Nr ref.: PCŚ.I.1110-4/08
Jednostka: Poznańskie Centrum Świadczeń
Stanowisko: kierownik działu organizacyjnego poznańskiego centrum świadczeń

Data rozstrzygnięcia oferty

2008-08-07

Zakres podstawowych czynności

  • Wykonywanie czynności z zakresu prawa pracy na podstawie upoważnienia udzielonego przez dyrektora Centrum;
  • Prowadzenie spraw pracowniczych zakresie ubezpieczeń grupowych, ubezpieczeń ZUS pracowników  na podstawie upoważnienia udzielonego przez dyrektora Centrum;
  • Badanie, analizowanie  struktury zatrudnienia i płac Centrum oraz określanie potrzeb  w  tym zakresie;
  • Planowanie i gospodarowanie środkami Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych zgodnie z udzielonym upoważnieniem dyrektora Centrum i współpraca w tym zakresie z Działem Ekonomicznym;
  • Nadzorowanie przygotowywania Wieloletniego Planu Inwestycyjnego;
  • Nadzorowanie przygotowania dokumentacji niezbędnej do przeprowadzenia postępowań o zamówienia publiczne;
  • Nadzorowanie spraw związanych z administrowaniem obiektu zarządzanego przez Centrum;
  • Prowadzenie spraw związanych z selekcja i rekrutacją pracowników, przygotowanie i przechowywanie dokumentacji w tym zakresie;
  • Rozpoznawanie i analizowanie potrzeb szkoleniowych i współpraca w tym zakresie z komórkami organizacyjnymi Centrum;
  • Bieżące współdziałanie i współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi Centrum i instytucjami zewnętrznymi w zakresie zadań realizowanych przez Dział.

Wymagania obowiązkowe

  • Wykształcenie wyższe magisterskie
  • Minimum trzyletni staż pracy, w tym co najmniej dwuletni na stanowiskach w jednostkach administracji publicznej;
  • Bardzo dobra znajomość przepisów: z zakresu  prawa pracy, ubezpieczeń społecznych, zamówień publicznych, ustawy o pracownikach samorządowych;
  • Minimum roczne doświadczenie na stanowisku kierowniczym;
  • Wysoki poziom umiejętności kierowniczych;
  • Dobra znajomość obsługi oprogramowania biurowego.

Wymagania dodatkowe

  • Studia podyplomowe z zakresu organizacji i zarządzania;
  • Dobra znajomość przepisów o samorządzie gminnym  i o finansach publicznych;
  • Przedstawienie pisemnej koncepcji organizacji pracy podległej komórki.

Wymagane dokumenty

  • C.V.;
  • List motywacyjny;
  • Kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i posiadane kwalifikacje;
  • Oświadczenie o niekaralności.

Informacja o wyniku naboru

INFORMACJA_PCS_4_08.doc format DOC

Przetwarzanie danych osobowych

Metryczka

Opis zmian: Wprowadzenie informacji o wynikach naboru (Aktualizacja)
Opublikował(a): Maciej Krystkowiak
Data i godzina publikacji: 2008-08-07 12:07