Oferta: kierownik działu organizacyjnego poznańskiego centrum świadczeń
Data publikacji: 2008-07-03
Nr ref.: PCŚ.I.1110-4/08
Jednostka: Poznańskie Centrum Świadczeń
Stanowisko: kierownik działu organizacyjnego poznańskiego centrum świadczeń
Data rozstrzygnięcia oferty
2008-08-07
Zakres podstawowych czynności
- Wykonywanie czynności z zakresu prawa pracy na podstawie upoważnienia udzielonego przez dyrektora Centrum;
- Prowadzenie spraw pracowniczych zakresie ubezpieczeń grupowych, ubezpieczeń ZUS pracowników na podstawie upoważnienia udzielonego przez dyrektora Centrum;
- Badanie, analizowanie struktury zatrudnienia i płac Centrum oraz określanie potrzeb w tym zakresie;
- Planowanie i gospodarowanie środkami Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych zgodnie z udzielonym upoważnieniem dyrektora Centrum i współpraca w tym zakresie z Działem Ekonomicznym;
- Nadzorowanie przygotowywania Wieloletniego Planu Inwestycyjnego;
- Nadzorowanie przygotowania dokumentacji niezbędnej do przeprowadzenia postępowań o zamówienia publiczne;
- Nadzorowanie spraw związanych z administrowaniem obiektu zarządzanego przez Centrum;
- Prowadzenie spraw związanych z selekcja i rekrutacją pracowników, przygotowanie i przechowywanie dokumentacji w tym zakresie;
- Rozpoznawanie i analizowanie potrzeb szkoleniowych i współpraca w tym zakresie z komórkami organizacyjnymi Centrum;
- Bieżące współdziałanie i współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi Centrum i instytucjami zewnętrznymi w zakresie zadań realizowanych przez Dział.
Wymagania obowiązkowe
- Wykształcenie wyższe magisterskie
- Minimum trzyletni staż pracy, w tym co najmniej dwuletni na stanowiskach w jednostkach administracji publicznej;
- Bardzo dobra znajomość przepisów: z zakresu prawa pracy, ubezpieczeń społecznych, zamówień publicznych, ustawy o pracownikach samorządowych;
- Minimum roczne doświadczenie na stanowisku kierowniczym;
- Wysoki poziom umiejętności kierowniczych;
- Dobra znajomość obsługi oprogramowania biurowego.
Wymagania dodatkowe
- Studia podyplomowe z zakresu organizacji i zarządzania;
- Dobra znajomość przepisów o samorządzie gminnym i o finansach publicznych;
- Przedstawienie pisemnej koncepcji organizacji pracy podległej komórki.
Wymagane dokumenty
- C.V.;
- List motywacyjny;
- Kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i posiadane kwalifikacje;
- Oświadczenie o niekaralności.
Informacja o wyniku naboru
Przetwarzanie danych osobowych
Metryczka
Opis zmian: Wprowadzenie informacji o wynikach naboru (Aktualizacja)
Opublikował(a): Maciej Krystkowiak
Data i godzina publikacji: 2008-08-07 12:07