Oferta: kierownik punktu obsługi klienta poznańskiego centrum świadczeń

Data publikacji: 2008-07-04
Nr ref.: PCŚ.I.1110-6/08
Jednostka: Poznańskie Centrum Świadczeń
Stanowisko: kierownik punktu obsługi klienta poznańskiego centrum świadczeń

Data rozstrzygnięcia oferty

2008-08-04

Zakres podstawowych czynności

  • Zapewnienie terminowego i zgodnego z prawem prowadzenia spraw realizowanych przez podległych pracowników;
  • Nadzór nad przyjmowaniem i obsługą klientów ubiegających się o świadczenia w Punkcie Obsługi Klienta;
  • Zapewnienie sprawne przepływu informacji wewnątrz zespołu dotyczących realizacji zadań oraz organizacji pracy;
  • Bieżące współdziałanie i współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi oraz instytucjami zewnętrznymi w zakresie zadań realizowanych przez POK.

Wymagania obowiązkowe

  • Wykształcenie średnie;
  • Minimum 5 letni staż pracy, w tym co najmniej 3 lata na stanowiskach w jednostkach administracji publicznej;
  • Znajomość zagadnień objętych zakresem działań PCŚ;
  • Wysoki poziom umiejętności kierowniczych i komunikacyjnych;
  • Dobra znajomość obsługi oprogramowania biurowego.

Wymagania dodatkowe

  • Wiedza ogólna z zakresu funkcjonowania samorządu terytorialnego;
  • Bardzo dobra znajomość przepisów o postępowaniu administracyjnym, świadczeniach rodzinnych, dodatkach mieszkaniowych, postępowaniu wobec dłużników alimentacyjnych i zaliczce alimentacyjnej oraz funduszu alimentacyjnym.

Wymagane dokumenty

  • C.V.;
  • List motywacyjny;
  • Kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i posiadane kwalifikacje;
  • Oświadczenie o niekaralności.

Informacja o wyniku naboru

INFORMACJA_PCS_6_08.doc format DOC

Przetwarzanie danych osobowych

Metryczka

Opis zmian: Wprowadzenie informacji o wynikach naboru (Aktualizacja)
Opublikował(a): Maciej Krystkowiak
Data i godzina publikacji: 2008-08-04 16:15