Oferta: kierownik punktu obsługi klienta poznańskiego centrum świadczeń
Data publikacji: 2008-07-04
Nr ref.: PCŚ.I.1110-6/08
Jednostka: Poznańskie Centrum Świadczeń
Stanowisko: kierownik punktu obsługi klienta poznańskiego centrum świadczeń
Data rozstrzygnięcia oferty
2008-08-04
Zakres podstawowych czynności
- Zapewnienie terminowego i zgodnego z prawem prowadzenia spraw realizowanych przez podległych pracowników;
- Nadzór nad przyjmowaniem i obsługą klientów ubiegających się o świadczenia w Punkcie Obsługi Klienta;
- Zapewnienie sprawne przepływu informacji wewnątrz zespołu dotyczących realizacji zadań oraz organizacji pracy;
- Bieżące współdziałanie i współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi oraz instytucjami zewnętrznymi w zakresie zadań realizowanych przez POK.
Wymagania obowiązkowe
- Wykształcenie średnie;
- Minimum 5 letni staż pracy, w tym co najmniej 3 lata na stanowiskach w jednostkach administracji publicznej;
- Znajomość zagadnień objętych zakresem działań PCŚ;
- Wysoki poziom umiejętności kierowniczych i komunikacyjnych;
- Dobra znajomość obsługi oprogramowania biurowego.
Wymagania dodatkowe
- Wiedza ogólna z zakresu funkcjonowania samorządu terytorialnego;
- Bardzo dobra znajomość przepisów o postępowaniu administracyjnym, świadczeniach rodzinnych, dodatkach mieszkaniowych, postępowaniu wobec dłużników alimentacyjnych i zaliczce alimentacyjnej oraz funduszu alimentacyjnym.
Wymagane dokumenty
- C.V.;
- List motywacyjny;
- Kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i posiadane kwalifikacje;
- Oświadczenie o niekaralności.
Informacja o wyniku naboru
Przetwarzanie danych osobowych
Metryczka
Opis zmian: Wprowadzenie informacji o wynikach naboru (Aktualizacja)
Opublikował(a): Maciej Krystkowiak
Data i godzina publikacji: 2008-08-04 16:15