Oferta: ds. dłużników alimentacyjnych

Data publikacji: 2012-01-27
Nr ref.: PCŚ.XII.11200/1/12
Jednostka: Poznańskie Centrum Świadczeń
Stanowisko: ds. dłużników alimentacyjnych
Informacje dodatkowe: umowa w celu zastępstwa pracownika, 2 etaty

Data rozstrzygnięcia oferty

2012-02-21

Zakres podstawowych czynności

  • Sprawnie i rzetelne prowadzenie postępowań wobec dłużników alimentacyjnych.
  • Przygotowanie projektów dokumentacji w sprawach związanych z prowadzonymi postępowaniami wobec dłużników alimentacyjnych.

Wymagania obowiązkowe

  • Wykształcenie średnie na jednym z wymienionych profili: administracyjny, ekonomiczny, nauki społeczne.
  • Umiejętność obsługi komputera i pakietów biurowych.
  • Doświadczenie w pracy związanej z obsługą klienta (minimum 6 miesięcy).
  • Umiejętność organizacji pracy własnej i współpracy w Zespole.
  • Znajomość przepisów prawa oraz umiejętność ich zastosowania w praktyce:
  1. Ustawa z dnia 14 czerwca 1960r. - Kodeks postępowania administracyjnego
  2. Ustawa z dnia 7 września 2007r. o pomocy osobom uprawnionym do alimentów.

Wymagania dodatkowe

  • Wykształcenie wyższe zawodowe lub magisterskie na jednym z wymienionych kierunków: administracja, ekonomia, prawo lub pokrewne
  • Doświadczenie w pracy na stanowisku o podobnym charakterze (minimum 1 rok).
  • Doświadczenie w pracy na stanowisku pracownika samorządowego (minimum 6 miesięcy).
  • Umiejętność pracy w warunkach stresu.
  • Umiejętność wykorzystania wiadomości pochodzących z różnych źródeł.
  • Znajomość przepisów prawa oraz umiejętność ich zastosowania w praktyce:
  1. Ustawa z dnia 25 lutego 1964r. - Kodeks rodzinny i opiekuńczy
  2. Ustawa z dnia 21 listopada 2008 o pracownikach samorządowych.

Wymagane dokumenty

Wymagane dokumenty

  • Życiorys (CV)
  • List motywacyjny
  • Dokumenty poświadczające wykształcenie (kopie)
  • Inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kopie)
  • Oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych i o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • Kopie dokumentów potwierdzających niepełnosprawność, jeżeli kandydat zamierza korzystać z uprawnień, o których mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 o pracownikach samorządowych (Dz. U. nr 223 poz. 1458).

Informacja o warunkach pracy na stanowisku:

  • Budynek jest przystosowany dla osób niepełnosprawnych ruchowo (podjazd do budynku, w budynku znajduje się winda).
  • Praca z wykorzystaniem komputera i innych urządzeń biurowych.
  • Praca na stanowisku związana jest z obsługą klienta oraz wyjściami służbowymi do innych instytucji (np. komisariat policji).

Informacja dotycząca wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych (w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 21 listopada 2008 o pracownikach samorządowych).

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych nie wynosił co najmniej 6%.

Inne informacje:

Proces rekrutacji obejmuje:

  • test kwalifikacyjny dotyczącej znajomości przepisów wskazanych w wymaganiach niezbędnych
  • test kwalifikacyjny z zakresu umiejętność obsługi komputera i pakietu biurowego MS Office
  • rozmowę kwalifikacyjną w oparciu o kompetencję przed komisją ds. naboru.

Informacja o wyniku naboru

informacja o wynikach.doc format DOC

Przetwarzanie danych osobowych

Metryczka

Opis zmian: Wprowadzenie informacji o wynikach naboru. (Aktualizacja)
Opublikował(a): Maciej Krystkowiak
Data i godzina publikacji: 2012-02-21 22:19