Oferta: ds. funduszu i dłużników alimentacyjnych

Data publikacji: 2013-11-07
Nr ref.: PCŚ-XI.11200.3.2013
Jednostka: Poznańskie Centrum Świadczeń
Stanowisko: ds. funduszu i dłużników alimentacyjnych
Informacje dodatkowe: pełen etat, umowa na zastępstwo

Data rozstrzygnięcia oferty

2013-12-12

Zakres podstawowych czynności

  • Prowadzenie spraw związanych z postępowaniem o przyznanie świadczeń z funduszu alimentacyjnego.
  • Prowadzenie spraw związanych z postępowaniem wobec dłużników alimentacyjnych.
  • Sporządzanie projektów decyzji administracyjnych oraz korespondencji w zakresie prowadzonych spraw.

Wymagania obowiązkowe

  • Wykształcenie wyższe na jednym z kierunków: prawo, administracja, politologia (ewentualnie: status studenta IV-V roku studiów magisterskich lub I-II roku studiów II stopnia  na w/w kierunkach).
  • Doświadczenie zawodowe w pracy związanej z dokumentacją (minimum 6 miesięcy).
  • Umiejętność organizacji pracy własnej i współpracy w Zespole.
  • Umiejętność pracy pod presją czasu.
  • Posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych oraz brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.

Wymagania dodatkowe

  • Doświadczenie w pracy na stanowisku pracownika samorządowego  (minimum 6 miesięcy).
  • Biegła umiejętność obsługi komputera i pakietu biurowego.
  • Znajomość przepisów prawa oraz umiejętność ich zastosowania w praktyce:
  1. Ustawa z dnia 14 czerwca 1960r. - Kodeks postępowania administracyjnego,
  2. Ustawa z dnia 7 września 2007r. o pomocy osobom uprawnionym do alimentów,
  3. Ustawa z dnia 25 lutego 1964r. - Kodeks rodzinny i opiekuńczy,
  4. Ustawa z dnia 21 listopada 2008 o pracownikach samorządowych.

Wymagane dokumenty

  • Życiorys (CV)
  • List motywacyjny
  • Dokumenty poświadczające wykształcenie (kopie)
  • Inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kopie)
  • Oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych i o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
  • Kopie dokumentów potwierdzających niepełnosprawność, jeżeli kandydat zamierza korzystać z uprawnień, o których mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 o pracownikach samorządowych (Dz. U. nr 223 poz. 1458 z późn. zm.).  

Inne informacje:

Proces rekrutacji obejmuje:

  • I etap: Analizę dokumentów aplikacyjnych pod względem zgodności profilu kandydata z wymaganiami niezbędnymi określonymi w ogłoszeniu o naborze.
  • II etap: Test kwalifikacyjny dotyczącej znajomości przepisów wskazanych  w wymaganiach dodatkowych oraz test kwalifikacyjny z zakresu umiejętność obsługi komputera i pakietu biurowego MS Office.
  • III etap: Rozmowę kwalifikacyjną przed komisją ds. naboru.

Informacja o warunkach pracy na stanowisku:

  • Budynek jest przystosowany dla osób niepełnosprawnych ruchowo (podjazd do budynku, w budynku znajduje się winda).
  • Praca z wykorzystaniem komputera i innych urządzeń biurowych.
  • Praca na stanowisku związana jest z obsługą klienta oraz wyjściami służbowymi do innych instytucji (np. komisariat policji).

Informacja dotycząca wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych (w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 21 listopada 2008 o pracownikach samorządowych):

  • W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych nie wynosił co najmniej 6%.

Informacja o wyniku naboru

informacja o wynikach naboru.doc format DOC

Przetwarzanie danych osobowych

Metryczka

Opis zmian: wprowadzenie wyników naboru (Aktualizacja)
Opublikował(a): Agnieszka Suszek
Data i godzina publikacji: 2013-12-12 13:53