Oferta: ds. obsługi klienta
Data publikacji: 2011-06-14
Nr ref.: PCŚ.XII.11200/1/11
Jednostka: Poznańskie Centrum Świadczeń
Stanowisko: ds. obsługi klienta
Informacje dodatkowe: umowa o pracę - 1 etat; umowa w celu zastępstwa pracownika - 1 etat
Data rozstrzygnięcia oferty
2011-07-19
Zakres podstawowych czynności
- Udzielanie informacji oraz obsługa klientów w zakresie świadczeń realizowanych w Poznańskim Centrum Świadczeń.
- Przyjmowanie wniosków o świadczenia realizowane w Poznańskim Centrum Świadczeń zgodnie z obowiązującymi procedurami.
Wymagania obowiązkowe
- Wykształcenie średnie;
- Umiejętność obsługi komputera - Pakiet Office w stopniu bardzo dobrym;
- Umiejętność planowania i organizowania pracy własnej;
- Umiejętność efektywnego działania w warunkach stresu;
- Umiejętność pracy w zespole;
- Umiejętności obsługi klienta;
- Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.
Wymagania dodatkowe
- Wykształcenie wyższe na kierunku administracja;
- Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku - 1 rok;
- Wysoka umiejętność komunikacji interpersonalnej;
- Wiedza i umiejętności zastosowania w praktyce przepisów prawa w zakresie zadań realizowanych przez Poznańskie Centrum Świadczeń.
Wymagane dokumenty
- Życiorys (CV), List motywacyjny;
- Dokument poświadczający wykształcenie (kserokopie) oraz inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kserokopie);
- Oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych i o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
Informacja o wyniku naboru
Informacja o wynikach naboru - pok cichowicz grajek.doc
Przetwarzanie danych osobowych
Metryczka
Opis zmian: Wprowadzenie informacji o wynikach naboru. (Aktualizacja)
Opublikował(a): Maciej Krystkowiak
Data i godzina publikacji: 2011-07-19 16:42