Oferta: ds. pomocy mieszkaniowej

Data publikacji: 2014-06-27
Nr ref.: PCŚ-VI.11200.6.2014
Jednostka: Poznańskie Centrum Świadczeń
Stanowisko: ds. pomocy mieszkaniowej
Informacje dodatkowe: pełen etat, umowa o pracę

Data rozstrzygnięcia oferty

2014-08-08

Zakres podstawowych czynności

-    Prowadzenie akt sprawy oraz sporządzanie projektów decyzji administracyjnych i korespondencji  z zakresu dodatków mieszkaniowych, zryczałtowanego dodatku energetycznego oraz korespondencji w sprawach obniżki czynszu.

-    Udzielanie klientom informacji zgodnie z obowiązującymi procedurami i instrukcjami wewnętrznymi w Centrum  na temat świadczeń i procedur ich pozyskiwania w zakresie realizowanych zadań.

-    Obsługa klientów w zakresie prowadzonych akt sprawy.

-    Wprowadzanie danych do systemu komputerowego w zakresie spraw dodatków mieszkaniowych i zryczałtowanego dodatku energetycznego.

-    Realizacja wywiadów środowiskowych w związku z postępowaniami prowadzonymi w celu ustalenia uprawnień do dodatków mieszkaniowych.

Wymagania obowiązkowe

-    Wykształcenie średnie.

-    Doświadczenie zawodowe w pracy związanej z dokumentacją (minimum 12 miesięcy).

-    Doświadczenie zawodowe związane z obsługą klienta (minimum 12 miesięcy).

-    Doświadczenie zawodowe (minimum 12 miesięcy) związane z zastosowaniem w praktyce ustawy z dnia 21 czerwca 2001r. o dodatkach mieszkaniowych.

-    Umiejętność pracy pod presją czasu.

-    Posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych oraz brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.

Wymagania dodatkowe

-    Wykształcenie wyższe na jednym z kierunków: prawo, administracja, politologia, polityka społeczna, socjologia i inne pokrewne

-    Doświadczenie zawodowe w pracy na stanowisku pracownika samorządowego  (minimum 6 miesięcy).

-    Umiejętność planowania i organizacji pracy własnej.

-    Biegła umiejętność obsługi komputera i pakietu biurowego.

-    Znajomość przepisów prawa oraz umiejętność ich zastosowania w praktyce:

   -    Ustawa z dnia 14 czerwca 1960r. - Kodeks postępowania administracyjnego,

   -    Ustawa z dnia 21 listopada 2008 o pracownikach samorządowych.

   -    Ustawa z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych.

   -    Znajomość wymagań normy PN-EN ISO 9001:2009.

Wymagane dokumenty

-    Życiorys (CV)

-    List motywacyjny

-    Dokumenty poświadczające wykształcenie (kopie)

-    Inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kopie)

-    Oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych i o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.

-     Kopie dokumentów potwierdzających niepełnosprawność, jeżeli kandydat zamierza korzystać z uprawnień, o których mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 o pracownikach samorządowych (Dz. U. nr 223 poz. 1458 z późn. zm.). 

Inne informacje:

Informacja o warunkach pracy na stanowisku:

-    Budynek jest przystosowany dla osób niepełnosprawnych ruchowo (podjazd do budynku, w budynku znajduje się winda).

-    Praca z wykorzystaniem komputera i innych urządzeń biurowych.

-    Praca na stanowisku związana jest z obsługą klienta oraz wyjściami służbowymi (wywiady środowiskowe).

Informacja dotycząca wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych (w rozumieniu przepisów ustawy z dnia
21 listopada 2008 o pracownikach samorządowych): 

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych nie wynosił co najmniej 6%.

Inne:

        Proces rekrutacji obejmuje:

I etap: Analizę dokumentów aplikacyjnych pod względem zgodności profilu kandydata z wymaganiami niezbędnymi określonymi w ogłoszeniu o naborze.

II etap: Test kwalifikacyjny dotyczący znajomości przepisów wskazanych  w wymaganiach niezbędnych i dodatkowych.

III etap: Rozmowę kwalifikacyjną przed komisją ds. naboru.

Informacja o wyniku naboru

informacja_o_wynikach_PM.pdf format PDF

Przetwarzanie danych osobowych

Metryczka

Opis zmian: informacja o wynikach naboru PM (Aktualizacja)
Opublikował(a): Agnieszka Suszek
Data i godzina publikacji: 2014-08-08 12:53