Oferta: ds. realizacji dodatków mieszkaniowych

Data publikacji: 2010-06-16
Nr ref.: PCŚ.XII.11201/2/10
Jednostka: Poznańskie Centrum Świadczeń
Stanowisko: ds. realizacji dodatków mieszkaniowych

Data rozstrzygnięcia oferty

2010-07-05

Zakres podstawowych czynności

  • Zapewnienie sprawnej pracy w zakresie obsługi klienta oraz prawidłowe przygotowywanie projektów decyzji administracyjnych.

Wymagania obowiązkowe

  • Wykształcenie średnie;
  • Umiejętność pracy w zespole;
  • Umiejętność planowania i organizowania pracy własnej;
  • Umiejętność efektywnego działania w warunkach stresu;
  • Dobra umiejętność obsługi programów komputerowych Excel, Word.

Wymagania dodatkowe

  • Wykształcenie wyższe zawodowe, lub wyższe magisterskie.
  • Wiedza ogólna z zakresu kodeksu postępowania administracyjnego;
  • Wiedza ogólna z zakresu ustawy o dodatkach mieszkaniowych;
  • Wiedza ogólna z zakresu funkcjonowania samorządu terytorialnego;
  • Doświadczenie w pracy w jednostce administracji publicznej;
  • Doświadczenie w pracy na stanowisku związanym z umiejętnością zastosowania i interpretacji przepisów prawa;

Wymagane dokumenty

  • Życiorys (CV), list motywacyjny,
  • Dokumenty potwierdzające wykształcenie (kserokopie),
  • Inne dodatkowe dokumenty potwierdzające kwalifikacje i umiejętności (kserokopie),
  • Oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych.

Inne informacje:

  • Test kompetencyjny z zakresu znajomości aktów prawnych wskazanych powyżej,
  • Test komputerowy z zakresu umiejętności posługiwania się programem Word, Excel;
  • Rozmowę rekrutacyjną.

Informacja o wyniku naboru

wynik naboru PCS.XII-11201-2-10.doc format DOC

Przetwarzanie danych osobowych

Metryczka

Opis zmian: Wprowadzenie informacji o wynikach naboru na wolne stanowisko pracy. (Aktualizacja)
Opublikował(a): Maciej Krystkowiak
Data i godzina publikacji: 2010-07-05 23:17