Oferta: ds. realizacji dodatków mieszkaniowych
Data publikacji: 2011-06-14
Nr ref.: PCŚ.XII.11200/2/11
Jednostka: Poznańskie Centrum Świadczeń
Stanowisko: ds. realizacji dodatków mieszkaniowych
Informacje dodatkowe: umowa o pracę - 1 etat
Data rozstrzygnięcia oferty
2011-07-19
Zakres podstawowych czynności
- Sporządzanie projektów decyzji administracyjnych w zakresie dodatków mieszkaniowych oraz specjalnych dodatków mieszkaniowych.
- Sporządzanie projektów korespondencji w zakresie dodatków mieszkaniowych, specjalnych dodatków mieszkaniowych, obniżki czynszu.
Wymagania obowiązkowe
- Wykształcenie średnie;
- Umiejętność obsługi komputera -Pakiet Office w stopniu bardzo dobrym;
- Umiejętność planowania i organizowania pracy własnej;
- Umiejętność efektywnego działania w warunkach stresu;
- Umiejętność pracy w zespole;
- Umiejętność analitycznego myślenia;
- Wiedza i umiejętność zastosowania w praktyce przepisów prawa w zakresie kodeksu postępowania administracyjnego, dodatków mieszkaniowych.
- Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.
Wymagania dodatkowe
- Wykształcenie wyższe na kierunku administracja;
- Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku - 1 rok;
- Umiejętności obsługi klienta;
- Wysoka umiejętność komunikacji interpersonalnej;
Wymagane dokumenty
- Życiorys (CV), List motywacyjny;
- Dokument poświadczający wykształcenie (kserokopie) oraz inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kserokopie);
- Oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych i o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
Informacja o wyniku naboru
Informacja o wynikach naboru - dm nowak.doc
Przetwarzanie danych osobowych
Metryczka
Opis zmian: Wprowadzenie informacji o wynikach naboru. (Aktualizacja)
Opublikował(a): Maciej Krystkowiak
Data i godzina publikacji: 2011-07-19 16:43