Oferta: ds. realizacji świadczeń
Data publikacji: 2014-06-10
Nr ref.: PCŚ-VI.11200.3.2014
Jednostka: Poznańskie Centrum Świadczeń
Stanowisko: ds. realizacji świadczeń
Informacje dodatkowe: pełen etat, umowa o pracę
Data rozstrzygnięcia oferty
2014-07-01
Zakres podstawowych czynności
- Terminowe sporządzanie harmonogramów i list wypłat.
- Prowadzenie dokumentacji związanej z realizacją wypłat świadczeń.
- Udzielenie klientom informacji na temat wypłat świadczeń.
- Wprowadzanie zmian do programu komputerowego w zakresie: form płatności deklarowanych przez klientów, sporządzanie korekt błędnych numerów kont, kwot potrąceń z tytułu nienależnie pobranych świadczeń.
Wymagania obowiązkowe
- Wykształcenie średnie.
- Doświadczenie zawodowe związane z obsługą klienta (minimum 12 miesięcy).
- Doświadczenie zawodowe w obszarze ekonomicznym- księgowanie wypłat, sporządzanie listy wypłat (minimum 12 miesięcy).
- Biegła umiejętność obsługi komputera i pakietu biurowego.
- Umiejętność efektywnej organizacji pracy własnej i współpracy w Zespole.
- Samodzielność i sumienność.
- Umiejętność rozwiązywania problemów i myślenia analitycznego.
- Umiejętność pracy pod presją czasu.
- Posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych oraz brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
Wymagania dodatkowe
- Wykształcenie wyższe na jednym z kierunków: bankowość, ekonomia, finanse i rachunkowość.
- Doświadczenie w pracy na stanowisku pracownika samorządowego (minimum 6 miesięcy).
- Znajomość wymagań normy PN-EN ISO 9001:2009.
- Znajomość przepisów prawa oraz umiejętność ich zastosowania w praktyce:
- Ustawa z dnia 14 czerwca 1960r. - Kodeks postępowania administracyjnego.
- Ustawa z dnia 21 listopada 2008 o pracownikach samorządowych.
- Ustawa z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych.
- Ustawa z dnia 27 sierpnia 2009r. o finansach publicznych.
Wymagane dokumenty
- Życiorys (CV).
- List motywacyjny.
- Dokumenty poświadczające wykształcenie (kopie).
- Inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kopie).
- Oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych i o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
- Kopie dokumentów potwierdzających niepełnosprawność, jeżeli kandydat zamierza korzystać z uprawnień, o których mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 o pracownikach samorządowych (Dz. U. nr 223 poz. 1458 z późn. zm.).
Inne informacje:
Informacja o warunkach pracy na stanowisku:
- Budynek jest przystosowany dla osób niepełnosprawnych ruchowo (podjazd do budynku, w budynku znajduje się winda).
- Praca z wykorzystaniem komputera i innych urządzeń biurowych.
- Praca na stanowisku związana jest z obsługą klienta.
Informacja dotycząca wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych (w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 21 listopada 2008 o pracownikach samorządowych):
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych nie wynosił co najmniej 6%.
Inne:
Proces rekrutacji obejmuje:
I etap:
- Analizę dokumentów aplikacyjnych pod względem zgodności profilu kandydata z wymaganiami niezbędnymi określonymi w ogłoszeniu o naborze.
II etap:
- Test kwalifikacyjny dotyczący znajomości przepisów wskazanych w wymaganiach dodatkowych.
III etap:
- Rozmowę kwalifikacyjną przed komisją ds. naboru.
Informacja o wyniku naboru
Przetwarzanie danych osobowych
Metryczka
Opis zmian: informacja o wynikach naboru RS (Aktualizacja)
Opublikował(a): Agnieszka Suszek
Data i godzina publikacji: 2014-07-01 10:23