Oferta: ds. realizacji świadczeń rodzinnych i pomocy materialnej
Data publikacji: 2014-04-16
Nr ref.: PCŚ-XI.11200.1.2014
Jednostka: Poznańskie Centrum Świadczeń
Stanowisko: ds. realizacji świadczeń rodzinnych i pomocy materialnej
Informacje dodatkowe: pełen etat
Data rozstrzygnięcia oferty
2014-05-09
Zakres podstawowych czynności
- Prowadzenie akt sprawy oraz sporządzanie projektów decyzji administracyjnych i korespondencji z zakresu świadczeń rodzinnych.
- Udzielanie klientom informacji na temat świadczeń i procedur ich pozyskiwania w zakresie realizowanych zadań.
- Uzupełnianie bazy danych w zakresie realizowanych zadań.
Wymagania obowiązkowe
- Wykształcenie średnie o profilu ekonomicznym, administracyjnym.
- Doświadczenie zawodowe w pracy związanej z dokumentacją (minimum 1 rok).
- Doświadczenie w pracy na stanowiskach związanych z realizacją zadań wymagających znajomości i zastosowania
w praktyce ustawy o świadczeniach rodzinnych (min. 6 miesięcy).
- Znajomość przepisów prawa oraz umiejętność ich zastosowania w praktyce: ustawa z dnia 14 czerwca 1960r. - Kodeks postępowania administracyjnego, ustawa z dnia 28 listopada 2003r. o świadczeniach rodzinnych, ustawa z dnia 21 listopada 2008 o pracownikach samorządowych.
- Umiejętność organizacji pracy własnej i współpracy w Zespole.
- Umiejętność pracy pod presją czasu.
- Posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych oraz brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
Wymagania dodatkowe
- Wykształcenie wyższe na jednym z kierunków: prawo, administracja, ekonomia.
- Doświadczenie w pracy na stanowisku pracownika samorządowego (minimum 6 miesięcy).
- Biegła umiejętność obsługi komputera i pakietu biurowego.
Wymagane dokumenty
- Życiorys (CV)
- List motywacyjny
- Dokumenty poświadczające wykształcenie (kopie)
- Inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kopie)
- Oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych i o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
- Kopie dokumentów potwierdzających niepełnosprawność, jeżeli kandydat zamierza korzystać z uprawnień, o których mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 o pracownikach samorządowych (Dz. U. nr 223 poz. 1458 z późn. zm.).
Inne informacje:
Informacja dotycząca wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych (w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 21 listopada 2008 o pracownikach samorządowych): W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych nie wynosił co najmniej 6%.
Proces rekrutacji obejmuje:
I etap:
- Analizę dokumentów aplikacyjnych pod względem zgodności profilu kandydata z wymaganiami niezbędnymi określonymi w ogłoszeniu o naborze.
II etap:
- Test kwalifikacyjny dotyczącej znajomości przepisów wskazanych w wymaganiach niezbędnych.
III etap:
- Rozmowę kwalifikacyjną przed komisją ds. naboru.
Informacja o wyniku naboru
informacja o wynikach naboru ŚR.pdf
Przetwarzanie danych osobowych
Metryczka
Opis zmian: informacja o wynikach naboru ŚR (Aktualizacja)
Opublikował(a): Agnieszka Suszek
Data i godzina publikacji: 2014-05-09 09:54