Oferta: konsultant prawnik

Data publikacji: 2012-02-02
Nr ref.: PCŚ.XII.11200/2/12
Jednostka: Poznańskie Centrum Świadczeń
Stanowisko: konsultant prawnik
Informacje dodatkowe: umowa o pracę, 1 etat

Data rozstrzygnięcia oferty

2012-02-23

Zakres podstawowych czynności

  • Przygotowanie projektów opinii prawnych w zakresie zadań realizowanych przez Poznańskie Centrum Świadczeń
  • Prowadzenie konsultacji, porad prawnych w zakresie sporządzania projektów aktów wewnętrznych jednostki oraz dokumentów dotyczących organizacji i funkcjonowania Poznańskiego Centrum Świadczeń.
  • Udzielanie konsultacji prawnych współpracownikom w zakresie zadań realizowanych przez Poznańskie Centrum Świadczeń.

Wymagania obowiązkowe

  1. Wykształcenie wyższe magisterskie, kierunek prawo.
  2. Doświadczenie zawodowe w pracy wymagającej stosowania przepisów prawa i ich interpretacji (minimum 3 lata).
  3. Doświadczenie zawodowe w pracy w instytucjach administracji publicznej (minimum 1 rok).
  4. Umiejętność obsługi komputera i pakietów biurowych.
  5. Umiejętność organizacji pracy własnej i współpracy w Zespole.
  6. Umiejętność wykorzystania wiadomości pochodzących z różnych źródeł.
  7. Znajomość przepisów prawa oraz umiejętność ich zastosowania w praktyce:
  • Konstytucja Rzeczypospolitej Polskiej z dnia 2 kwietnia 1997r.
  • Ustawa z dnia 14 czerwca 1960r. - Kodeks postępowania administracyjnego
  • Ustawa z dnia 28 listopada 2003r. o świadczeniach rodzinnych
  • Ustawa z dnia 21 czerwca 2001 r. o dodatkach mieszkaniowych
  • Ustawa z dnia 7 września 2007r. o pomocy osobom uprawnionym do alimentów
  • Ustawa z dnia 7 września 1991r. o systemie oświaty
  • Ustawa z dnia 17 listopada 1964r. - Kodeks postępowania cywilnego
  • Ustawa z dnia 6 czerwca 1997r. - Kodeks karny
  • Ustawa z dnia 25 lutego 1964r. - Kodeks rodzinny i opiekuńczy
  • Ustawa z dnia 23 kwietnia 1964r. - Kodeks cywilny
  • Ustawa z dnia 12 marca 2004r. o pomocy społecznej
  • Ustawa z dnia 20 kwietnia 2004r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy
  • Ustawa z dnia 8 marca 1990r. o samorządzie gminnym
  • Ustawa z dnia 5 czerwca 1998r. o samorządzie powiatowym
  • Ustawa z dnia 5 czerwca 1998r. o samorządzie województwa
  • Ustawa z dnia 21 listopada 2008 o pracownikach samorządowych
  • Ustawa z dnia 22 stycznia 1999 r. o ochronie informacji niejawnych tj. z dnia 22 września 2005 r.
  • Ustawa z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych

Wymagania dodatkowe

  • Doświadczenie w pracy na stanowisku pracownika samorządowego (minimum 6 miesięcy).
  • Umiejętność pracy w warunkach stresu.

Wymagane dokumenty

Wymagane dokumenty:

  • Życiorys (CV)
  • List motywacyjny
  • Dokumenty poświadczające wykształcenie (kopie)
  • Inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kopie)
  • Oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych i o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • Kopie dokumentów potwierdzających niepełnosprawność, jeżeli kandydat zamierza korzystać z uprawnień, o których mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 o pracownikach samorządowych (Dz. U. nr 223 poz. 1458).

Proces rekrutacji obejmuje:

  • test kwalifikacyjny dotyczącej znajomości przepisów wskazanych w wymaganiach niezbędnych
  • test kwalifikacyjny z zakresu umiejętność obsługi komputera i pakietu biurowego MS Office
  • Prezentację opinii prawnej przygotowanej przez kandydata przed komisją ds. naboru.
  • rozmowę kwalifikacyjną w oparciu o kompetencję przed komisją ds. naboru.

Inne informacje:

Informacja o warunkach pracy na stanowisku:

  • Budynek jest przystosowany dla osób niepełnosprawnych ruchowo (podjazd do budynku, w budynku znajduje się winda).
  • Praca z wykorzystaniem komputera i innych urządzeń biurowych.
  • Praca na stanowisku związana jest z obsługą klienta wewnętrznego oraz wyjściami służbowymi do innych instytucji (np. sądy).

Informacja dotycząca wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych (w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 21 listopada 2008 o pracownikach samorządowych):

  • W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych nie wynosił co najmniej 6%.

Informacja o wyniku naboru

informacja o wynikach.doc format DOC

Przetwarzanie danych osobowych

Metryczka

Opis zmian: Wprowadzenie informacji o wynikach naboru. (Aktualizacja)
Opublikował(a): Maciej Krystkowiak
Data i godzina publikacji: 2012-02-23 12:55