Oferta: pomoc administracyjna w punkcie obsługi klienta w poznańskim centrum świadczeń
Data publikacji: 2010-07-16
Nr ref.: PCŚ.XII.11201/3/10
Jednostka: Poznańskie Centrum Świadczeń
Stanowisko: pomoc administracyjna w punkcie obsługi klienta w poznańskim centrum świadczeń
Informacje dodatkowe: (umowa o pracę na czas określony w wymiarze 1 etatu)
Data rozstrzygnięcia oferty
2010-08-10
Zakres podstawowych czynności
- Zapewnienie sprawnej pracy w zakresie przyjmowanych wniosków przez Punkt Obsługi Klienta oraz prawidłowej rejestracja wniosków o świadczenia realizowane w Poznańskim Centrum Świadczeń;
Wymagania obowiązkowe
- Wykształcenie średnie o profilu administracyjnym lub ekonomicznym;
- Bardzo dobra umiejętność obsługi komputera (Pakiet MS Office);
- Umiejętność pracy w zespole;
- Umiejętność planowania i organizowania pracy własnej.
Wymagania dodatkowe
- Wiedza ogólna z zakresu funkcjonowania samorządu terytorialnego;
- Ustawa z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym;
- Ustawa z dnia 5 czerwca 1998 r. o samorządzie powiatowym;
- Ustawa z dnia 5 czerwca 1998 r. o samorządzie województwa;
- Umiejętność efektywnego działania w warunkach stresu
Wymagane dokumenty
- Życiorys (CV), list motywacyjny;
- Dokumenty potwierdzające wykształcenie (kserokopie);
- Inne dodatkowe dokumenty potwierdzające kwalifikacje i umiejętności (kserokopie);
- Oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych.
Inne informacje:
Postępowanie rekrutacyjna obejmuje:
- Rozmowę rekrutacyjną;
- Test sprawdzający umiejętność obsługi komputera.
Informacja o wyniku naboru
Protokół z naboru POK_pomoc administracyjna.doc
Przetwarzanie danych osobowych
Metryczka
Opis zmian: Wprowadzenie informacji o wynikach naboru. (Aktualizacja)
Opublikował(a): Maciej Krystkowiak
Data i godzina publikacji: 2010-08-10 21:07