Oferta: radca prawny

Data publikacji: 2013-11-13
Nr ref.: PCŚ-XI.11200.4.2013
Jednostka: Poznańskie Centrum Świadczeń
Stanowisko: radca prawny
Informacje dodatkowe: pełen etat, umowa o pracę

Data rozstrzygnięcia oferty

2013-12-20

Zakres podstawowych czynności

  • Udzielanie konsultacji prawnych.
  • Sporządzanie opinii prawnych i projektów aktów wewnętrznych.
  • Aprobata prawna dokumentów (projektów: umów, zarządzeń, uchwał) zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
  • Występowanie przed sądami i urzędami w ramach zadań realizowanych przez Poznańskie Centrum Świadczeń.

Wymagania obowiązkowe

  • Wykształcenie wyższe magisterskie - prawo.
  • Wpis na listę radców prawnych.
  • 5 lat doświadczenia zawodowego w administracji samorządowej na  stanowisku Radcy Prawnego lub Konsultanta Prawnego.
  • Posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych oraz brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.

Wymagania dodatkowe

  • Doświadczenie zawodowe na stanowisku związanym ze sporządzaniem projektów opinii, analiz i opracowań prawnych w zakresie postępowania administracyjnego (5 lat).
  • Kursy, szkolenia specjalistyczne związane z zadaniami realizowanymi na stanowisku pracy oraz pożądanymi kompetencjami.
  • Bardzo dobra umiejętność obsługi komputera oraz pakietu biurowego.
  • Umiejętności analityczne.
  • Komunikatywność, umiejętność organizacji pracy własnej oraz zdolność do realizacji kilku zadań jednocześnie.

Wymagane dokumenty

  • Życiorys (CV).
  • List motywacyjny.
  • Dokumenty poświadczające wykształcenie (kopie).
  • Inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kopie).
  • Oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych i o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
  • Kopie dokumentów potwierdzających niepełnosprawność, jeżeli kandydat zamierza korzystać z uprawnień, o których mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 o pracownikach samorządowych (Dz. U. nr 223 poz. 1458 z późn. zm.). 

Inne informacje:

Proces rekrutacji obejmuje:

I etap:

  • Analizę dokumentów aplikacyjnych pod względem zgodności profilu kandydata z wymaganiami niezbędnymi określonymi w ogłoszeniu o naborze.

II etap:

  • Rozmowę kwalifikacyjną przed komisją ds. naboru.

Informacja o warunkach pracy na stanowisku:

  • Budynek jest przystosowany dla osób niepełnosprawnych ruchowo (podjazd do budynku, w budynku znajduje się winda).
  • Praca z wykorzystaniem komputera i innych urządzeń biurowych.
  • Praca na stanowisku związana jest z obsługą klienta wewnętrznego oraz wyjściami służbowymi do instytucji i sądów.

Informacja dotycząca wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych (w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 21 listopada 2008 o pracownikach samorządowych): 

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób  niepełnosprawnych nie wynosił co najmniej 6%.

Prosimy o dopisanie w dokumentach aplikacyjnych numeru referencyjnego.

Informacja o wyniku naboru

informacja o wynikach naboru.doc format DOC

Przetwarzanie danych osobowych

Metryczka

Opis zmian: Wynik naboru (Aktualizacja)
Opublikował(a): Malwina Kubiczak
Data i godzina publikacji: 2013-12-20 23:07