Oferta: radca prawny
Data publikacji: 2013-11-13
Nr ref.: PCŚ-XI.11200.4.2013
Jednostka: Poznańskie Centrum Świadczeń
Stanowisko: radca prawny
Informacje dodatkowe: pełen etat, umowa o pracę
Data rozstrzygnięcia oferty
2013-12-20
Zakres podstawowych czynności
- Udzielanie konsultacji prawnych.
- Sporządzanie opinii prawnych i projektów aktów wewnętrznych.
- Aprobata prawna dokumentów (projektów: umów, zarządzeń, uchwał) zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
- Występowanie przed sądami i urzędami w ramach zadań realizowanych przez Poznańskie Centrum Świadczeń.
Wymagania obowiązkowe
- Wykształcenie wyższe magisterskie - prawo.
- Wpis na listę radców prawnych.
- 5 lat doświadczenia zawodowego w administracji samorządowej na stanowisku Radcy Prawnego lub Konsultanta Prawnego.
- Posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych oraz brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
Wymagania dodatkowe
- Doświadczenie zawodowe na stanowisku związanym ze sporządzaniem projektów opinii, analiz i opracowań prawnych w zakresie postępowania administracyjnego (5 lat).
- Kursy, szkolenia specjalistyczne związane z zadaniami realizowanymi na stanowisku pracy oraz pożądanymi kompetencjami.
- Bardzo dobra umiejętność obsługi komputera oraz pakietu biurowego.
- Umiejętności analityczne.
- Komunikatywność, umiejętność organizacji pracy własnej oraz zdolność do realizacji kilku zadań jednocześnie.
Wymagane dokumenty
- Życiorys (CV).
- List motywacyjny.
- Dokumenty poświadczające wykształcenie (kopie).
- Inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kopie).
- Oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych i o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
- Kopie dokumentów potwierdzających niepełnosprawność, jeżeli kandydat zamierza korzystać z uprawnień, o których mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 o pracownikach samorządowych (Dz. U. nr 223 poz. 1458 z późn. zm.).
Inne informacje:
Proces rekrutacji obejmuje:
I etap:
- Analizę dokumentów aplikacyjnych pod względem zgodności profilu kandydata z wymaganiami niezbędnymi określonymi w ogłoszeniu o naborze.
II etap:
- Rozmowę kwalifikacyjną przed komisją ds. naboru.
Informacja o warunkach pracy na stanowisku:
- Budynek jest przystosowany dla osób niepełnosprawnych ruchowo (podjazd do budynku, w budynku znajduje się winda).
- Praca z wykorzystaniem komputera i innych urządzeń biurowych.
- Praca na stanowisku związana jest z obsługą klienta wewnętrznego oraz wyjściami służbowymi do instytucji i sądów.
Informacja dotycząca wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych (w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 21 listopada 2008 o pracownikach samorządowych):
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych nie wynosił co najmniej 6%.
Prosimy o dopisanie w dokumentach aplikacyjnych numeru referencyjnego.
Informacja o wyniku naboru
informacja o wynikach naboru.doc
Przetwarzanie danych osobowych
Metryczka
Opis zmian: Wynik naboru (Aktualizacja)
Opublikował(a): Malwina Kubiczak
Data i godzina publikacji: 2013-12-20 23:07