Oferta: stanowisko ds. obsługi klienta w punkcie obsługi klienta w poznańskim centrum świadczeń

Data publikacji: 2010-09-30
Nr ref.: PCŚ.XII.11201/4/10
Jednostka: Poznańskie Centrum Świadczeń
Stanowisko: stanowisko ds. obsługi klienta w punkcie obsługi klienta w poznańskim centrum świadczeń
Informacje dodatkowe: (umowa o pracę w wymiarze 1 etatu)

Data rozstrzygnięcia oferty

2010-10-26

Zakres podstawowych czynności

  • Zapewnienie sprawnej pracy w zakresie obsługi klientów ubiegających się o świadczenia w Poznańskim Centrum Świadczeń.

Wymagania obowiązkowe

  •  Wykształcenie średnie;
  • Dobra umiejętność obsługi programów komputerowych: Word, Excel;
  • Umiejętność bardzo dobrej organizacji pracy;
  • Wysokie poczucie odpowiedzialności;
  • Predyspozycje osobowościowe do pracy z klientem;
  • Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.

Wymagania dodatkowe

  • Wykształcenie wyższe o kierunku administracyjnym, ekonomicznym lub pokrewnym;
  • Staż pracy w administracji publicznej -  6 miesięcy;
  • Doświadczenie zawodowe w pracy z klientem;
  • Wiedza ogólna z zakresu kodeksu postępowania administracyjnego, świadczeń rodzinnych, dodatków mieszkaniowych, pomocy materialnej dla uczniów, funduszu alimentacyjnego.

Wymagane dokumenty

  • CV;
  • List motywacyjny;
  • Kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie;
  • Oświadczenie o pełnej zdolność do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych.

Informacja o wyniku naboru

Informacja o wynikach naboru - WYZUJ.doc format DOC

Przetwarzanie danych osobowych

Metryczka

Opis zmian: Wprowadzenie informacji o wynikach naboru. (Aktualizacja)
Opublikował(a): Maciej Krystkowiak
Data i godzina publikacji: 2010-10-26 09:01