Oferta: stanowisko ds. obsługi klienta w punkcie obsługi klienta w poznańskim centrum świadczeń
Data publikacji: 2010-09-30
Nr ref.: PCŚ.XII.11201/4/10
Jednostka: Poznańskie Centrum Świadczeń
Stanowisko: stanowisko ds. obsługi klienta w punkcie obsługi klienta w poznańskim centrum świadczeń
Informacje dodatkowe: (umowa o pracę w wymiarze 1 etatu)
Data rozstrzygnięcia oferty
2010-10-26
Zakres podstawowych czynności
- Zapewnienie sprawnej pracy w zakresie obsługi klientów ubiegających się o świadczenia w Poznańskim Centrum Świadczeń.
Wymagania obowiązkowe
- Wykształcenie średnie;
- Dobra umiejętność obsługi programów komputerowych: Word, Excel;
- Umiejętność bardzo dobrej organizacji pracy;
- Wysokie poczucie odpowiedzialności;
- Predyspozycje osobowościowe do pracy z klientem;
- Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.
Wymagania dodatkowe
- Wykształcenie wyższe o kierunku administracyjnym, ekonomicznym lub pokrewnym;
- Staż pracy w administracji publicznej - 6 miesięcy;
- Doświadczenie zawodowe w pracy z klientem;
- Wiedza ogólna z zakresu kodeksu postępowania administracyjnego, świadczeń rodzinnych, dodatków mieszkaniowych, pomocy materialnej dla uczniów, funduszu alimentacyjnego.
Wymagane dokumenty
- CV;
- List motywacyjny;
- Kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie;
- Oświadczenie o pełnej zdolność do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych.
Informacja o wyniku naboru
Informacja o wynikach naboru - WYZUJ.doc
Przetwarzanie danych osobowych
Metryczka
Opis zmian: Wprowadzenie informacji o wynikach naboru. (Aktualizacja)
Opublikował(a): Maciej Krystkowiak
Data i godzina publikacji: 2010-10-26 09:01