Oferta: stanowisko ds. realizacji świadczeń w zespole realizacji świadczeń w dziale ekonomicznym w poznańskim centrum świadczeń

Data publikacji: 2011-09-01
Nr ref.: PCŚ.XII.11200/3/11
Jednostka: Poznańskie Centrum Świadczeń
Stanowisko: stanowisko ds. realizacji świadczeń w zespole realizacji świadczeń w dziale ekonomicznym w poznańskim centrum świadczeń

Data rozstrzygnięcia oferty

2011-09-20

Zakres podstawowych czynności

  • Sporządzanie oraz obsługę harmonogramów wypłat dla decyzji administracyjnych w zakresie świadczeń realizowanych przez Poznańskie Centrum Świadczeń

Wymagania obowiązkowe

  • Wykształcenie średnie;
  • Umiejętność obsługi komputera -Pakiet Office w stopniu bardzo dobrym;
  • Umiejętność planowania i organizowania pracy własnej;
  • Umiejętność efektywnego działania w warunkach stresu;
  • Umiejętność pracy w zespole;
  • Umiejętność analitycznego myślenia;
  • Wiedza i umiejętność zastosowania w praktyce przepisów z zakresu:
    - Ustawa z dnia 28 listopada 2003 r. o świadczeniach rodzinnych (t.j. Dz. U. z 2006 r. Nr 139, poz. 992 z późn. zm.)
    - Ustawa z dnia 21 czerwca 2001r. o dodatkach mieszkaniowych (Dz. U. z 2001 r. Nr 71, poz. 734 z późn. zm.)
    - Ustawa z dnia 7 września 2007r. o pomocy osobom uprawnionym do alimentów (tekst jednolity: Dz. U. z 2009r. Nr 1, poz. 7 z późn. zm.)
    - Ustawa z dnia 7 września 1991r. o systemie oświaty (tekst jednolity: Dz. U. z 2004r. Nr 256, poz. 2572 z późn. zm.)
    - Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. z 2006 r. Nr 98, poz. 1071 z późn. zm.)
  • Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.

Wymagania dodatkowe

  • Wykształcenie wyższe na kierunku administracja, lub ekonomia (lub pokrewne);
  • Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku - 1 rok;
  • Umiejętności obsługi klienta;
  • Wysoka umiejętność komunikacji interpersonalnej;
  • Bardzo dobra znajomość programu Płatnik.

Wymagane dokumenty

  • Życiorys (CV), List motywacyjny;
  • Dokument poświadczający wykształcenie (kserokopie) oraz inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kserokopie);
  • Oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych i o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.

Inne informacje:

Postępowanie rekrutacyjna obejmuje: 1 etap: test z wiedzy merytorycznej (dotyczy znajomości aktów prawnych wskazanych powyżej), test komputerowy z zakresu umiejętności obsługi pakietu biurowego (Word, Excel), 2 etap: rozmowę kwalifikacyjną w oparciu o kompetencje wskazane w wymaganiach obowiązkowych.

Informacja o wyniku naboru

Informacja o wynikach naboru.doc format DOC

Przetwarzanie danych osobowych

Metryczka

Opis zmian: Wprowadzenie informacji o wynikach naboru. (Aktualizacja)
Opublikował(a): Maciej Krystkowiak
Data i godzina publikacji: 2011-09-20 15:03