Oferta: pomoc administracyjna
Data publikacji: 2012-07-20
Nr ref.: PCŚ.XII.11200/3/12
Jednostka: Poznańskie Centrum Świadczeń
Stanowisko: pomoc administracyjna
Informacje dodatkowe: (umowa o pracę na czas określony, 10 etatów)
Data rozstrzygnięcia oferty
2012-08-14
Zakres podstawowych czynności
- Rejestrowanie wniosków składanych przez klientów w komputerowej bazie danych oraz tworzenie wewnętrznych rejestrów.
- Udzielanie informacji i przyjmowanie dokumentacji od klientów.
- Prace biurowo-administracyjne związane z kompletowaniem dokumentacji.
Wymagania obowiązkowe
- Wykształcenie średnie ogólnokształcące lub średnie zawodowe na jednym z wymienionych profili: administracyjny, ekonomiczny, nauki społeczne.
- Biegła umiejętność obsługi komputera i pakietów biurowych.
- Doświadczenie w pracy z klientem (pożądane 6 miesięcy).
Wymagania dodatkowe
- Wykształcenie wyższe zawodowe lub magisterskie na jednym z wymienionych kierunków: administracja, ekonomia, prawo lub pokrewne.
- Doświadczenie w pracy na stanowisku o podobnym charakterze (pożądane 1 rok).
- Znajomość przepisów prawa oraz umiejętność ich zastosowania w praktyce:
- Ustawa z dnia 14 czerwca 1960r. - Kodeks postępowania administracyjnego
- Ustawa z dnia 28 listopada 2003r. o świadczeniach rodzinnych
- Ustawa z dnia 21 czerwca 2001 r. o dodatkach mieszkaniowych
- Ustawa z dnia 7 września 2007r. o pomocy osobom uprawnionym do alimentów
- Umiejętność planowania i organizacji pracy własnej oraz współpracy w Zespole.
- Umiejętność pracy w warunkach stresu.
Wymagane dokumenty
- Życiorys (CV)
- List motywacyjny
- Dokumenty poświadczające wykształcenie (kopie)
- Inne dokumenty poświadczające posiadane kwalifikacjach i umiejętnościach (kopie)
- Oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych i o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe
- Kopie dokumentów potwierdzających niepełnosprawność, jeżeli kandydat zamierza korzystać z uprawnień, o których mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 o pracownikach samorządowych (Dz. U. nr 223 poz. 1458).
Inne informacje:
Proces rekrutacji obejmuje:
- Etap I: analiza merytoryczna dokumentów rekrutacyjnych kandydatów;
- Etap II test kwalifikacyjny z zakresu umiejętność obsługi komputera i pakietu biurowego MS Office.
- Etap III: rozmowa kwalifikacyjna przed komisją ds. naboru;
Informacja o warunkach pracy na stanowisku:
- Budynek jest przystosowany dla osób niepełnosprawnych ruchowo (podjazd do budynku, w budynku znajduje się winda).
- Praca z wykorzystaniem komputera i innych urządzeń biurowych.
- Praca na stanowisku związana jest z obsługą klienta
Informacja dotycząca wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych (w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 21 listopada 2008 o pracownikach samorządowych):
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych nie wynosił co najmniej 6%.
Informacja o wyniku naboru
Przetwarzanie danych osobowych
Metryczka
Opis zmian: Wprowadzenie informacji o wynikach naboru. (Aktualizacja)
Opublikował(a): Maciej Krystkowiak
Data i godzina publikacji: 2012-08-14 13:29