Oferta: pomoc administracyjna

Data publikacji: 2012-07-20
Nr ref.: PCŚ.XII.11200/3/12
Jednostka: Poznańskie Centrum Świadczeń
Stanowisko: pomoc administracyjna
Informacje dodatkowe: (umowa o pracę na czas określony, 10 etatów)

Data rozstrzygnięcia oferty

2012-08-14

Zakres podstawowych czynności

  • Rejestrowanie wniosków składanych przez klientów w komputerowej bazie danych oraz tworzenie wewnętrznych rejestrów.
  • Udzielanie  informacji i przyjmowanie dokumentacji od klientów.
  • Prace biurowo-administracyjne związane z kompletowaniem dokumentacji.

Wymagania obowiązkowe

  • Wykształcenie średnie ogólnokształcące lub średnie zawodowe na jednym z wymienionych profili: administracyjny, ekonomiczny, nauki społeczne.
  • Biegła umiejętność obsługi komputera i pakietów biurowych.
  • Doświadczenie w pracy z klientem (pożądane 6 miesięcy).

Wymagania dodatkowe

  • Wykształcenie wyższe zawodowe lub magisterskie na jednym z wymienionych kierunków: administracja, ekonomia, prawo lub pokrewne.
  • Doświadczenie w pracy na stanowisku o podobnym charakterze (pożądane 1 rok).
  • Znajomość przepisów prawa oraz umiejętność ich zastosowania w praktyce:
  • Ustawa z dnia 14 czerwca 1960r. - Kodeks postępowania administracyjnego
  • Ustawa z dnia 28 listopada 2003r. o świadczeniach rodzinnych
  • Ustawa z dnia 21 czerwca 2001 r. o dodatkach mieszkaniowych
  • Ustawa z dnia 7 września 2007r. o pomocy osobom uprawnionym do alimentów
  • Umiejętność planowania i organizacji pracy własnej oraz współpracy w Zespole.
  • Umiejętność pracy w warunkach stresu.

Wymagane dokumenty

  • Życiorys (CV)
  • List motywacyjny
  • Dokumenty poświadczające wykształcenie (kopie)
  •  Inne dokumenty poświadczające posiadane kwalifikacjach i umiejętnościach (kopie)
  • Oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych i o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • Kopie dokumentów potwierdzających niepełnosprawność, jeżeli kandydat zamierza korzystać z uprawnień, o których mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 o pracownikach samorządowych (Dz. U. nr 223 poz. 1458).  

Inne informacje:

Proces rekrutacji obejmuje:

  • Etap I: analiza merytoryczna dokumentów rekrutacyjnych kandydatów;
  • Etap II test kwalifikacyjny z zakresu umiejętność obsługi komputera i pakietu biurowego MS Office.
  • Etap III: rozmowa kwalifikacyjna przed komisją ds. naboru;

Informacja o warunkach pracy na stanowisku:

  • Budynek jest przystosowany dla osób niepełnosprawnych ruchowo (podjazd do budynku, w budynku znajduje się winda).
  • Praca z wykorzystaniem komputera i innych urządzeń biurowych.
  • Praca na stanowisku związana jest z obsługą klienta

Informacja dotycząca wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych (w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 21 listopada 2008 o pracownikach samorządowych):

  • W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych nie wynosił co najmniej 6%.

Informacja o wyniku naboru

informacja o wynikach.doc format DOC

Przetwarzanie danych osobowych

Metryczka

Opis zmian: Wprowadzenie informacji o wynikach naboru. (Aktualizacja)
Opublikował(a): Maciej Krystkowiak
Data i godzina publikacji: 2012-08-14 13:29