Oferta: pomoc administracyjna w punkcie obsługi klienta w poznańskim centrum świadczeń

Data publikacji: 2010-07-16
Nr ref.: PCŚ.XII.11201/3/10
Jednostka: Poznańskie Centrum Świadczeń
Stanowisko: pomoc administracyjna w punkcie obsługi klienta w poznańskim centrum świadczeń
Informacje dodatkowe: (umowa o pracę na czas określony w wymiarze 1 etatu)

Data rozstrzygnięcia oferty

2010-08-10

Zakres podstawowych czynności

  • Zapewnienie sprawnej pracy w zakresie przyjmowanych wniosków przez Punkt Obsługi Klienta oraz prawidłowej rejestracja wniosków o świadczenia realizowane w Poznańskim Centrum Świadczeń;

Wymagania obowiązkowe

  • Wykształcenie średnie o profilu administracyjnym lub ekonomicznym;  
  • Bardzo dobra umiejętność obsługi komputera (Pakiet MS Office);
  • Umiejętność pracy w zespole;
  • Umiejętność planowania i organizowania pracy własnej.

Wymagania dodatkowe

  • Wiedza ogólna z zakresu funkcjonowania samorządu terytorialnego; 

- Ustawa z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym;

- Ustawa z dnia 5 czerwca 1998 r. o samorządzie powiatowym;

- Ustawa z dnia 5 czerwca 1998 r. o samorządzie województwa;

  • Umiejętność efektywnego działania w warunkach stresu

Wymagane dokumenty

  • Życiorys (CV), list motywacyjny;
  • Dokumenty potwierdzające wykształcenie (kserokopie);
  • Inne dodatkowe dokumenty potwierdzające kwalifikacje i umiejętności (kserokopie);
  • Oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych.

Inne informacje:

Postępowanie rekrutacyjna obejmuje:

  • Rozmowę rekrutacyjną;
  • Test sprawdzający umiejętność obsługi komputera.

Informacja o wyniku naboru

Protokół z naboru POK_pomoc administracyjna.doc format DOC

Przetwarzanie danych osobowych

Metryczka

Opis zmian: Wprowadzenie informacji o wynikach naboru. (Aktualizacja)
Opublikował(a): Maciej Krystkowiak
Data i godzina publikacji: 2010-08-10 21:07