Oferta: specjalista ds. informatyki i analiz
Data publikacji: 2016-09-12
Nr ref.: PCŚ-VI.11200.10.2016
Jednostka: Poznańskie Centrum Świadczeń
Stanowisko: specjalista ds. informatyki i analiz
Informacje dodatkowe: pełen etat, umowa o pracę
Data rozstrzygnięcia oferty
2016-10-03
Zakres podstawowych czynności
- sporządzanie raportów, statystyk i opracowań oraz tworzenie elektronicznych wzorów wniosków w ramach zadań realizowanych przez Centrum,
- przygotowywanie dokumentacji dla zamówień publicznych w obszarze informatycznym oraz prowadzenie prac związanych z umowami informatycznymi,
- monitorowanie działania systemów komputerowych (między innymi: system kolejkowy, system kontroli dostępu, system wydruków, system operacyjny wspomagający obsługę zadań statutowych Centrum),
- publikowanie treści związanych z działalnością jednostki na portalu wewnętrznym, stronie internetowej oraz w Biuletynie Informacji Publicznej,
- sporządzanie projektów Kart Użytkowników Systemu Informatycznego,
- współudział we wdrażaniu systemu służącego do elektronicznego obiegu dokumentów w jednostce;
- udzielanie wsparcia technicznego pracownikom Centrum w zakresie funkcjonowania oprogramowania komputerowego, prowadzenie instruktaży dla pracowników oraz zgłaszanie problemów do instytucji i podmiotów współpracujących.
Wymagania obowiązkowe
- Wykształcenie średnie i co najmniej 5 letnie doświadczenie zawodowe na stanowisku związanym z analizą danych lub/i realizacją zadań z zakresu informatyki lub wykształcenie wyższe i co najmniej 2 letnie doświadczenie zawodowe na stanowisku związanym z analizą danych lub/i realizacją zadań z zakresu informatyki.
- Biegła znajomość aplikacji Word oraz Excel.
- Znajomość budowy sieci komputerowych.
- Znajomość komputerów, ich konfiguracji oraz wykorzystywanych aplikacji (system operacyjny, pakiety biurowe, przeglądarki internetowe).
- Wiedza z zakresu działania baz danych (SQL, Oracle).
- Wiedza z zakresu zabezpieczeń systemów informatycznych i ochrony danych osobowych (Polityka Bezpieczeństwa Informacji).
- Znajomość języka angielskiego w stopniu umożliwiającym zrozumienie dokumentacji technicznej.
- Umiejętność efektywnej organizacji pracy i działania pod presją czasu.
- Bardzo dobra umiejętność obsługi klienta i rozwiązywania problemów.
- Komunikatywność.
- Gotowość do samokształcenia i rozwoju zawodowego.
- Znajomość przepisów prawa oraz umiejętność ich zastosowania w praktyce:
- Ustawa z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym.
- Ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych.
- Ustawa z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo Zamówień Publicznych.
- Ustawa z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych.
- Rozporządzenia wykonawcze wydane na podstawie ustawy o ochronie danych osobowych. - Posiadanie obywatelstwa polskiego, pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych i brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
Wymagania dodatkowe
- Studia wyższe na kierunku informatyka (lub innym kierunku ze specjalnością z zakresu informatyki)
- Wiedza z zakresu funkcjonowania stron internetowych, Biuletynu Informacji Publicznej, obsługi systemu ePUAP, SEPI (Samorządowa Elektroniczna Platforma Informatyczna), Centralnej Aplikacji Statystycznej.
- Znajomość Zintegrowanego Systemu Zarządzania Miastem (KSAT 2000).
- Znajomość wymagań normy PN-EN ISO 9001:2009.
- Doświadczenie zawodowe w administracji samorządowej (minimum 6 miesięcy).
- Szkolenia/ kursy w zakresie określonym w umiejętnościach i wiedzy fachowej niezbędnych na stanowisku pracy.
Wymagane dokumenty
- Życiorys (CV).
- List motywacyjny.
- Dokumenty poświadczające wykształcenie (kopie).
- Inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kopie).
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego, pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych i o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
- Kopie dokumentów potwierdzających niepełnosprawność, jeżeli kandydat zamierza korzystać z uprawnień, o których mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz.902).
Inne informacje:
Informacja o warunkach pracy na stanowisku:
- Budynek jest przystosowany dla osób niepełnosprawnych ruchowo (podjazd do budynku, w budynku znajduje się winda, poręcze na klatkach schodowych, sygnał dźwiękowy w celu przywołania pracownika pomocy).
- Praca z wykorzystaniem komputera i innych urządzeń biurowych.
- Praca na stanowisku związana jest z obsługą klienta wewnętrznego oraz wymaga kontaktów z zewnętrznymi kontrahentami i instytucjami.
- Praca wymaga przemieszczania się pomiędzy budynkami Centrum na terenie miasta Poznania
- Pracodawca realizuje wewnętrzny projekt "Poznańskie Centrum Świadczeń - Pracodawca przyjazny niepełnosprawnym" zgodny z Poznańskim Programem Integracji i Aktywizacji zawodowej osób z niepełnosprawnościami na lata 2016-2020.
- Pracodawca przyjazny rodzinie.
Informacja dotycząca wskaźnika zatrudnienia osób niepełnosprawnych (w rozumieniu przepisów ustawy z dnia
21 listopada 2008 o pracownikach samorządowych):
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych nie wynosił co najmniej 6%.
Inne:
Proces rekrutacji obejmuje:
I etap: Analizę dokumentów aplikacyjnych pod względem zgodności profilu kandydata z wymaganiami niezbędnymi określonymi w ogłoszeniu o naborze.
II etap: Rozmowę kwalifikacyjną przed komisją ds. naboru (ustalenie stopnia spełniania wymagań określonych w ogłoszeniu o naborze).
Informacja o wyniku naboru
wyniki_nabor_ds_informatyki_analiz.pdf
Przetwarzanie danych osobowych
Metryczka
Opis zmian: informacja o wynikach naboru na stanowisko ds. informatyki i analiz (Aktualizacja)
Opublikował(a): Agnieszka Suszek
Data i godzina publikacji: 2016-10-03 11:07