Oferta: stanowisko ds. kadrowo-organizacyjnych poznańskiego centrum świadczeń

Data publikacji: 2008-07-03
Nr ref.: PCŚ.I.1110-5/08
Jednostka: Poznańskie Centrum Świadczeń
Stanowisko: stanowisko ds. kadrowo-organizacyjnych poznańskiego centrum świadczeń

Data rozstrzygnięcia oferty

2008-08-11

Zakres podstawowych czynności

  • Prowadzenie spraw dotyczących organizacji i funkcjonowania Centrum;
  • Przygotowywanie planów pracy Centrum i współdziałanie w tym zakresie z komórkami organizacyjnymi;
  • Przygotowanie  sprawozdań, informacji i analiz w zakresie wykonywanych zadań;
  • W zakresie spraw pracowniczych:
  • Prowadzenie ewidencji czasu pracy, w tym zwolnień lekarskich, urlopów wypoczynkowych, bezpłatnych, macierzyńskich i wychowawczych pracowników Centrum, prowadzenie spraw związanych z badaniami profilaktycznymi pracowników Centrum;
  • Prowadzenie spraw  związanych z obsługą zawieranych umów zlecenia i o dzieło;
  • Wykonywanie obsługi administracyjnej Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych;
  • Prowadzenie spraw związanych z używaniem samochodów osobowych do celów służbowych przez pracowników Centrum;
  • Prowadzenie spraw związanych z delegacjami służbowymi pracowników Centrum i prowadzenie dokumentacji w tym zakresie;
  • Opracowywanie założeń do  planów  finansowych w zakresie funduszu płac;
  • Prowadzenie spraw związanych z zatrudnianiem, zwalnianiem i awansem zawodowym pracowników Centrum oraz ich spraw emerytalno-rentowych.

Wymagania obowiązkowe

  • Wykształcenie średnie na jednym z kierunków: administracyjny, ekonomiczny, społeczny;
  • Minimum trzyletni staż pracy, w tym co najmniej dwuletni na stanowiskach w jednostkach administracji publicznej;
  • Znajomość ustawy kodeks pracy, system ubezpieczeń społecznych, o pracownikach samorządowych. i aktów wewnętrznych jednostki;
  • Umiejętność zastosowania i interpretacji przepisów z zakresu ustawy kodeks pracy;
  • Dobra umiejętność obsługi programów Word, Excel;
  • Wiedza i umiejętność właściwego traktowania informacji służbowych;
  • Wysoki poziom umiejętności obsługi klienta wewnętrznego i zewnętrznego.

Wymagania dodatkowe

  • - bardzo dobra umiejętność pracy w zespole,
  • - wysokie poczucie odpowiedzialności,
  • Etyka zawodowa, zwłaszcza wysoki stopień kultury osobistej;
  • Wysoki poziom zaangażowania;
  • Komunikatywność;
  • Otwartość na nowe rozwiązania;
  • Dobra znajomość przepisów o samorządzie gminnym , o finansach publicznych;
  • Doświadczenie w obsłudze kadrowej;
  • Specjalistyczne kursy z prawa pracy.

Wymagane dokumenty

  • C.V.;
  • List motywacyjny;
  • Kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i posiadane kwalifikacje;
  • Oświadczenie o niekaralności.

Informacja o wyniku naboru

INFORMACJA_PCS_5_08.doc format DOC

Przetwarzanie danych osobowych

Metryczka

Opis zmian: Wprowadzenie informacji o wynikach naboru (Aktualizacja)
Opublikował(a): Maciej Krystkowiak
Data i godzina publikacji: 2008-08-11 16:04