Oferta: zastępca dyrektora ds. zarządzania centrum inicjatyw rodzinnych i pomocy dla uczniów
Data publikacji: 2016-11-07
Nr ref.: PCŚ-VI.11200.13.2016
Jednostka: Poznańskie Centrum Świadczeń
Stanowisko: zastępca dyrektora ds. zarządzania centrum inicjatyw rodzinnych i pomocy dla uczniów
Informacje dodatkowe: pełen etat, umowa o pracę
Data rozstrzygnięcia oferty
2016-12-23
Zakres podstawowych czynności
- integrowanie, rozpowszechnianie i wzmacnianie miejskiej oferty wsparcia dla rodzin poprzez efektywne zarządzanie pracą pracowników Centrum Inicjatyw Rodzinnych;
- efektywne zarządzanie pracą podległych komórek organizacyjnych w celu zapewnienia mieszkańcom Miasta Poznania uprawnień do Kart dla rodzin wielodzietnych;
- efektywne zarządzanie pracą podległych komórek organizacyjnych w celu zapewnienia uprawnionym mieszkańcom Miasta Poznania terminowej wypłaty stypendiów szkolnych i zasiłków szkolnych;
- projektowanie długookresowych celów i zadań dla podległych komórek organizacyjnych;
- dokonywanie czynności prawnych na mocy udzielonych pełnomocnictw i upoważnień;
- przygotowywanie materiałów źródłowych do projektu budżetu zadaniowego, planów finansowych oraz opracowywanie sprawozdań z realizacji zadań merytorycznych.
Wymagania obowiązkowe
- wykształcenie wyższe magisterskie (na jednym z kierunków: prawo, administracja, ekonomia, politologia, polityka społeczna, zarządzanie zasobami ludzkimi lub pokrewne);
- co najmniej 5-letnie udokumentowane doświadczenie zawodowe, w tym udokumentowane doświadczenie zawodowe na stanowisku związanym z zarządzaniem zasobami ludzkimi lub/i koordynacją pracy zespołu pracowniczego lub/i nadzorowaniem zadań;
- znajomość strategii Miasta Poznania oraz celów i polityki jakości;
- znajomość celów i polityki prorodzinnej Miasta Poznania;
- znajomość języka angielskiego umożliwiająca komunikację pisemną i ustną;
- umiejętności: zarządcze, wystąpień publicznych, prowadzenia spotkań, prezentacji i negocjacji, efektywnej pracy w warunkach stresu;
- komunikatywność;
- znajomość regulacji prawnych związanych z: prowadzeniem postępowań administracyjnych, ochroną danych osobowych, finansami publicznymi, zamówieniami publicznymi, prawem pracy;
- gotowość do samokształcenia i rozwoju zawodowego;
- posiadanie obywatelstwa polskiego, pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych i brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
Wymagania dodatkowe
- studia podyplomowe w zakresie: zarządzania zasobami ludzkimi lub/i organizacji i zarządzania;
- 5 letnie doświadczenie zawodowe na stanowisku związanym z interpretacją przepisów prawa;
- 3 letnie udokumentowane doświadczenie zawodowe na stanowisku związanym z zarządzaniem zasobami ludzkimi lub/i koordynacją pracy zespołu pracowniczego lub/i nadzorowaniem zadań;
- wiedza z zakresu instrumentów polityki rodzinnej w Polsce;
- wiedza z zakresu funkcjonowania samorządu;
- doświadczenie zawodowe w administracji samorządowej (minimum 6 miesięcy);
- szkolenia/ kursy w zakresie określonym w umiejętnościach i wiedzy fachowej niezbędnych na stanowisku pracy.
Wymagane dokumenty
- Życiorys (CV).
- List motywacyjny.
- Projekt - "Koncepcja zarządzania obszarem przekazanym do bezpośredniego nadzorowania wraz z propozycjami inicjatyw i działań na rzecz Poznańskich Rodzin" (do dokumentów aplikacyjnych należy dołączyć wyłącznie konspekt/ ramowy plan Projektu - szczegółowe jego omówienie zostanie zaprezentowane przez kandydata w trakcie rozmowy kwalifikacyjnej - II etap rekrutacji);
- Dokumenty poświadczające wykształcenie (kopie).
- Inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kopie).
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego, pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych i o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
- Kopie dokumentów potwierdzających niepełnosprawność, jeżeli kandydat zamierza korzystać z uprawnień, o których mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. z 2016 poz.902).
Inne informacje:
Informacja o warunkach pracy na stanowisku:
- budynek jest przystosowany dla osób niepełnosprawnych ruchowo (podjazd do budynku, w budynku znajduje się winda, poręcze na klatkach schodowych, sygnał dźwiękowy w celu przywołania pracownika pomocy).
- praca z wykorzystaniem komputera i innych urządzeń biurowych.
- praca na stanowisku związana jest z obsługą klienta wewnętrznego oraz wymaga kontaktów z zewnętrznymi kontrahentami i instytucjami.
- praca wymaga przemieszczania się pomiędzy budynkami Centrum na terenie miasta Poznania
- pracodawca realizuje wewnętrzny projekt "Poznańskie Centrum Świadczeń - Pracodawca przyjazny niepełnosprawnym" zgodny z Poznańskim Programem Integracji i Aktywizacji zawodowej osób z niepełnosprawnościami na lata 2016-2020.
- pracodawca przyjazny rodzinie.
Informacja dotycząca wskaźnika zatrudnienia osób niepełnosprawnych (w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 21 listopada 2008 o pracownikach samorządowych):
- w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych nie wynosił co najmniej 6%.
Inne:
Proces rekrutacji obejmuje:
- I etap: Analizę dokumentów aplikacyjnych pod względem zgodności profilu kandydata z wymaganiami niezbędnymi określonymi w ogłoszeniu o naborze.
- II etap: Rozmowę kwalifikacyjną przed komisją ds. naboru (ustalenie stopnia spełniania wymagań określonych w ogłoszeniu o naborze) - Autoprezentacja i przedstawienie przez kandydata koncepcji, o której mowa w pkt 3. - Wymagane dokumenty.
Informacja o wyniku naboru
Przetwarzanie danych osobowych
Metryczka
Opis zmian: Informacja o wynikach naboru. (Aktualizacja)
Opublikował(a): Maciej Krystkowiak
Data i godzina publikacji: 2016-12-23 15:29