Oferta: ds.gospodarki wodnej i ochrony środowiska
Data publikacji: 2018-04-27
Nr ref.: DO.1100.16.2018
Jednostka: Poznańskie Ośrodki Sportu i Rekreacji
Stanowisko: ds.gospodarki wodnej i ochrony środowiska
Informacje dodatkowe: pełen etat
Data rozstrzygnięcia oferty
2018-05-30
Zakres podstawowych czynności
- Całokształt czynności związanych z ochroną środowiska w ramach działalności Zakładu (w tym m.in.: opłaty za korzystanie ze środowiska, realizacja zadań związanych z wycinką i nasadzeniami drzew i krzewów, badania jakości wody)
- Prowadzenie spraw związanych z utrzymaniem dobrego stanu wód na akwenach zarządzanych przez Zakład.
- Przygotowywanie materiałów do sporządzenia operatów wodno-prawnych dotyczących urządzeń wodnych i prowadzenia działań dotyczących poprawy jakości wody.
- Koordynowanie spraw związanych z wykonawstwem robót w zakresie odbudowy, modernizacji i remontów budowli i urządzeń wodnych.
- Wykonywanie obowiązków przypisanych organizatorowi kąpieliska oraz nadzór nad kąpieliskami miejskimi w sezonie letnim (w tym wizje terenowe).
- Przygotowywanie oraz nadzór nad realizacją umów dzierżaw /najmu.
- Kontrola nieruchomości będących w dyspozycji Działu (w tym wizje terenowe).
Wymagania obowiązkowe
- Wykształcenie wyższe magisterskie (kierunki: administracja, prawo, ochrona środowiska, architektura krajobrazu)
- Znajomość przepisów prawnych w szczególności: prawo ochrony środowiska, ustawa o ochronie przyrody, ustawa kodeks postępowania administracyjnego, ustawa prawo wodne, ustawa kodeks cywilny, ustawa o gospodarce nieruchomościami, ustawa prawo budowlane..
- Wiedza ogólna z zakresu funkcjonowania samorządu terytorialnego ze szczególnym uwzględnieniem zakładu budżetowego.
- Biegła znajomość obsługi komputera i pakietu Office.
- Prawo jazdy kategorii B.
Wymagania dodatkowe
Minimum roczne doświadczenie w państwowych lub samorządowych jednostkach organizacyjnych.
2. Posiadanie samochodu, w związku z potrzebą pracodawcy dotyczącą użytkowania przez pracownika samochodu prywatnego do celów służbowych.
3. Dodatkowe kwalifikacje w zakresie: ochrony środowiska, gospodarki nieruchomościami, zarządzania nieruchomościami, budownictwa ogólnego.
5. Uprzejmość i życzliwość w kontaktach z klientem.
6. Gotowość do podwyższania kwalifikacji i uczenia się.
7. Wysoka kultura osobista.
Wymagane dokumenty
- Życiorys i list motywacyjny,
- Kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
- Kserokopie dokumentów potwierdzających staż pracy,
- Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji, zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych,
- Oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych,
- Oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwa lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego.
Inne informacje:
Praca administracyjna z wykorzystaniem komputera, wymagająca bezpośredniego komunikowania się z klientami, związana także z wyjściami i wyjazdami poza miejsce pracy.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym nabór jest niższy niż 6%.
Pierwszeństwo w zatrudnieniu na stanowiskach urzędniczych, z wyłączeniem kierowniczych stanowisk urzędniczych, przysługuje osobie niepełnosprawnej, o ile znajduje się ona w gronie nie więcej niż pięciu najlepszych kandydatów wyłonionych przez komisję. Kandydat, który zamierza skorzystać z wyżej wymienionego uprawnienia, jest obowiązany do złożenia wraz z dokumentami, kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność
Informacja o wyniku naboru
Informacja o wyniku naboru DO.1100.16.2018.docx
Przetwarzanie danych osobowych
Metryczka
Opis zmian: informacja o wyniku naboru (Aktualizacja)
Opublikował(a): Katarzyna Kubala
Data i godzina publikacji: 2018-05-30 13:51