Oferta: ds.gospodarki wodnej i ochrony środowiska

Data publikacji: 2018-04-27
Nr ref.: DO.1100.16.2018
Jednostka: Poznańskie Ośrodki Sportu i Rekreacji
Stanowisko: ds.gospodarki wodnej i ochrony środowiska
Informacje dodatkowe: pełen etat

Data rozstrzygnięcia oferty

2018-05-30

Zakres podstawowych czynności

  1. Całokształt czynności związanych z ochroną środowiska w ramach działalności Zakładu (w tym m.in.: opłaty za korzystanie ze środowiska, realizacja zadań związanych z wycinką i nasadzeniami drzew i krzewów, badania jakości wody)
  2. Prowadzenie spraw związanych z utrzymaniem dobrego stanu wód na akwenach zarządzanych przez Zakład.
  3. Przygotowywanie materiałów do sporządzenia operatów wodno-prawnych dotyczących urządzeń wodnych i prowadzenia działań dotyczących poprawy jakości wody.
  4. Koordynowanie spraw związanych z wykonawstwem robót w zakresie odbudowy, modernizacji i remontów budowli i urządzeń wodnych.
  5. Wykonywanie obowiązków przypisanych organizatorowi kąpieliska oraz nadzór nad kąpieliskami miejskimi w sezonie letnim (w tym wizje terenowe).
  6. Przygotowywanie oraz nadzór nad realizacją umów dzierżaw /najmu.
  7. Kontrola nieruchomości będących w dyspozycji Działu (w tym wizje terenowe).

Wymagania obowiązkowe

  1. Wykształcenie wyższe magisterskie (kierunki: administracja, prawo, ochrona środowiska, architektura krajobrazu)
  2. Znajomość przepisów prawnych w szczególności: prawo ochrony środowiska, ustawa o ochronie przyrody, ustawa kodeks postępowania administracyjnego, ustawa prawo wodne, ustawa kodeks cywilny, ustawa o gospodarce nieruchomościami, ustawa prawo budowlane..
  3. Wiedza ogólna z zakresu funkcjonowania samorządu terytorialnego ze szczególnym uwzględnieniem zakładu budżetowego.
  4. Biegła znajomość obsługi komputera i pakietu  Office.
  5. Prawo jazdy kategorii B.

Wymagania dodatkowe

Minimum roczne doświadczenie w państwowych lub samorządowych jednostkach organizacyjnych.

2. Posiadanie samochodu, w związku z potrzebą pracodawcy dotyczącą użytkowania przez pracownika samochodu prywatnego do celów służbowych.

3. Dodatkowe kwalifikacje w zakresie: ochrony środowiska, gospodarki nieruchomościami, zarządzania nieruchomościami, budownictwa ogólnego.

5. Uprzejmość i życzliwość w kontaktach z klientem.

6. Gotowość do podwyższania kwalifikacji i uczenia się.

7. Wysoka kultura osobista.

Wymagane dokumenty

  1. Życiorys i list motywacyjny,
  2. Kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
  3. Kserokopie dokumentów potwierdzających staż pracy,
  4. Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji, zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych,
  5. Oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych,
  6. Oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwa lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  7. Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego.

Inne informacje:

Praca administracyjna z wykorzystaniem komputera, wymagająca bezpośredniego komunikowania się z klientami, związana także z wyjściami i wyjazdami poza miejsce pracy.

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym nabór jest niższy niż 6%.

Pierwszeństwo w zatrudnieniu na stanowiskach urzędniczych, z wyłączeniem kierowniczych stanowisk urzędniczych, przysługuje osobie niepełnosprawnej, o ile znajduje się ona w gronie nie więcej niż pięciu najlepszych kandydatów wyłonionych przez komisję. Kandydat, który zamierza skorzystać z wyżej wymienionego uprawnienia, jest obowiązany do złożenia wraz z dokumentami, kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność

Informacja o wyniku naboru

Informacja o wyniku naboru DO.1100.16.2018.docx plik binarny

Przetwarzanie danych osobowych

Metryczka

Opis zmian: informacja o wyniku naboru (Aktualizacja)
Opublikował(a): Katarzyna Kubala
Data i godzina publikacji: 2018-05-30 13:51