Oferta: samodzielny referent ds. administracji

Data publikacji: 2020-06-15
Nr ref.: 2/2020
Jednostka: Przedszkole Nr 22 "Chatka Puchatka"
Stanowisko: samodzielny referent ds. administracji
Informacje dodatkowe: Oferty prosimy składać pod adresem: Przedszkole Nr 22 "Chatka Puchatka", ul. Orzechowa 2 b, 61-447 Poznań w terminie do 2020-06-29.

Data rozstrzygnięcia oferty

2020-07-03

Zakres podstawowych czynności

  1. Obsługa programu i-przedszkole
  2. Opracowywanie  i wprowadzanie danych do SIO i PABS.
  3. Prowadzenie akt osobowych pracowników.
  4. Przygotowanie dokumentacji dotyczącej nawiązania i rozwiązania stosunku pracy.
  5. Terminowe realizowanie spraw osobowych pracowników.
  6. Realizowanie spraw związanych z ustaleniem prawa do urlopu, wyliczeniem wymiaru urlopu, udzielaniem urlopów wypoczynkowych, macierzyńskich, wychowawczych, bezpłatnych, dla poratowania zdrowia, okolicznościowych i na cele kształcenia.
  7. Prowadzenie kartotek związanych z urlopami, sporządzanie planu urlopów.
  8. Zaopatrywanie pracowników w odzież roboczą zgodnie z obowiązującymi przepisami, prowadzenie kartotek odzieży roboczej oraz środków ochrony indywidualnej.
  9. Przygotowywanie i prowadzenie list obecności.
  10. Przygotowanie, przechowywanie i prowadzenie: ewidencji nieobecności nieusprawiedliwionych i usprawiedliwionych, ewidencji wyjść w godzinach pracy (prowadzenie księgi wyjść pracowników poza obiekt przedszkolny), ewidencji czasu pracy, ewidencji szkoleń bhp i kontrolowanie terminów ważności tych szkoleń, ewidencji legitymacji służbowych.
  11. Wydawanie skierowań na badania profilaktyczne i kontrolowanie terminów ważności tych badań.
  12. Sporządzanie sprawozdań do GUS w zakresie kadr.
  13. Realizacja całokształtu zadań wynikających z prowadzenia kancelarii przedszkolnej: prowadzenie dokumentacji placówki wg rzeczowego wykazu akt, prowadzenie księgi korespondencji, przyjmowanie i rozdział korespondencji i przesyłek, wysyłanie pism, korespondencji i przesyłek, prowadzenie i ewidencja metryk spraw, sporządzanie czystopisów pism i ich powielanie, prowadzenie dokumentacji zamówień publicznych, nadzór nad majątkiem przedszkola, w tym prowadzenie ksiąg inwentarzowych, organizacja okresowej inwentaryzacji majątku przedszkolnego, znakowanie sprzętu przedszkolnego, archiwizacja dokumentów i prowadzenie archiwum dokumentacji przedszkolnej, prowadzenie dokumentacji związanej z przyjmowaniem/rezygnacją dzieci do przedszkola, comiesięczne sporządzanie grupowych list opłat za przedszkole, przyjmowanie i nadawanie telefonów, telefonogramów, faksów itp., odbiór poczty elektronicznej, zabezpieczenie pieczątek przedszkola, udzielanie informacji interesantom, załatwianie ich spraw w miarę kompetencji lub  kierowanie ich do właściwych osób.
  14. Sporządzanie zaświadczeń dla rodziców dotyczących wysokości opłat za przedszkole (m.in. do : MOPR, zakładów pracy).
  15. Dostarczanie i odbiór dokumentów do i z instytucji (m.in.: wydział oświaty, kuratorium, urząd miasta itp.).
  16. Uczestnictwo w zebraniach ogólnych rodziców, naradach z personelem administracyjno - obsługowymi w razie konieczności w posiedzeniach organów przedszkola.
  17. Dokonywanie zakupów niezbędnych w przedszkolu materiałów oraz wyposażenia przedszkola w pomoce dydaktyczne.
  18. Znajomość zasad obsługi sprzętu komputerowego i biurowego (m.in. komputer, drukarka, fax, telefon, ksero itp.)
  19. Zgłaszanie dyrektorowi do kasacji zniszczonego sprzętu i urządzeń.
  20. Nie ujawnianie opinii o sprawach dzieci i placówki osobom nie upoważnionym.
  21. Przestrzeganie tajemnicy określonej w odrębnych przepisach.
  22. Stosowanie zasad i przepisów określonych w ustawach o  ochronie danych osobowych i ochronie informacji niejawnych.
  23. Dbanie o jakość komunikacji z przełożonymi, pracownikami przedszkola i rodzicami, interesantami.

Wymagania obowiązkowe

  1. Obywatelstwo państwa członkowskiego Unii Europejskiej.
  2. Zdolność do czynności  prawnych i korzystania z pełni praw publicznych.
  3. Niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie i przestępstwa przeciwko mieniu, obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub przestępstwa karne skarbowe.
  4. Znajomość i umiejętność korzystania z przepisów z zakresu ustawy o finansach publicznych, ustawy  o rachunkowości, prawa o zamówieniach publicznych, ustawy o pracownikach samorządowych, przepisów dotyczących podatków, ubezpieczeń społecznych oraz prawa pracy i Ustawy Karta nauczyciela.
  5. Biegła obsługa komputera.
  6. Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisko.
  7. Spełnianie jednego z poniższych warunków:
  8. wyższe odpowiedniej specjalności umożliwiające wykonywanie zadań na stanowisku, a w odniesieniu do stanowisk urzędniczych i kierowniczych stanowisk urzędniczych, na których stosunek pracy nawiązano na podstawie umowy o pracę, a także wymagania określone w ustawie stosownie do opisu stanowiska i co najmniej 4-letnia praktyka na w/w lub zbliżonym stanowisku,
  9. średnie o profilu ogólnym lub zawodowym umożliwiające wykonywanie zadań na stanowisku, a w odniesieniu do stanowisk urzędniczych i kierowniczych stanowisk urzędniczych stosownie do opisu stanowiska i co najmniej 5-letnia praktyka na w/w lub zbliżonym stanowisku.
  10. Staż pracy 4 lub 5 lat zgodnie z wykształceniem jak wyżej.

Wymagania dodatkowe

Doświadczenie na podobnym stanowisku w jednostkach oświatowych.

Wymagane dokumenty

  1. List motywacyjny
  2. Życiorys - curriculum vitae (prosimy o dopisanie klauzuli: wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy, dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych - Dz. U. z 2018 r. poz. 1000 z póź. zm.) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
  3. Oryginał kwestionariusza osobowego.
  4. Kserokopie świadectw pracy, dyplomów potwierdzających wykształcenie, zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach itp.
  5. Oświadczenie lekarskie stwierdzające brak przeciwwskazań do pracy na oferowanym stanowisku.
  6. Oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  7. Dokumenty potwierdzające umiejętności i osiągniecia zawodowe.

Inne informacje:

Wymagane dokumenty aplikacyjne winny być przez kandydata własnoręcznie podpisane i złożone do dnia 29.06.2020 r. do godz. 9.00 pod adresem: Przedszkole nr 22, 61-064 Poznań, ul. Orzechowa 2b, zaklejone w kopertach z dopiskiem: Nabór na wolne stanowisko urzędnicze na Samodzielnego referenta ds. administracji.Aplikacje, które wpłyną po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.Otwarcie ofert nastąpi w Przedszkolu nr 22, 61-064 Poznań, ul. Orzechowa 2b, w dniu 30.06.2020 r. o godz. 10.00Zakwalifikowani kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie o terminie rozmowy kwalifikacyjnej.Kandydat, któremu zostanie zaproponowana praca:

  1. zostanie skierowany do lekarza medycyny pracy celem uzyskania zaświadczenia lekarskiego o braku przeciwwskazań zdrowotnych do pracy na stanowisku;
  2. zostanie zobowiązany do przedłożenia zaświadczenia o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego.

Z Regulaminem Naboru na wolne stanowiska urzędnicze można zapoznać się w Sekretariacie Przedszkola. Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu: 618320123.Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miasta Poznania, oraz na tablicy informacyjnej w holu budynku Przedszkola nr 22.Przedszkole nr 22 zastrzega sobie prawo do odpowiedzi tylko na wybrane oferty.

Informacja o wyniku naboru

Informacja o wynikach wyboru.docx plik binarny

Przetwarzanie danych osobowych

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy, dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych - Dz. U. z 2018 r. poz. 1000 z póź. zm.) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

Metryczka

Opis zmian: wyniki naboru na wolne stanowisko samodzielny referent ds. administracji (Aktualizacja)
Opublikował(a): Marzena Domagała
Data i godzina publikacji: 2020-07-03 11:12