Oferta: specjalista ds. płac
Data publikacji: 2020-05-08
Nr ref.: 1/2020
Jednostka: Przedszkole Nr 22 "Chatka Puchatka"
Stanowisko: specjalista ds. płac
Informacje dodatkowe: wymiar zatrudnienia-0,25 etatu
Data rozstrzygnięcia oferty
2020-07-01
Zakres podstawowych czynności
- Prowadzenie rachunkowości płacowej.
- Prawidłowe i terminowe naliczanie wynagrodzeń, zasiłków chorobowych, opiekuńczych, wychowawczych i pielęgnacyjnych, podatku od wynagrodzeń oraz sporządzanie list płac, dla pracowników pedagogicznych, administracyjnych i obsługowych w oparciu o aktualne angaże oraz zgodnie z obowiązującymi przepisami.
- Naliczenie odpraw rentowych, emerytalnych, nagród jubileuszowych, dodatku za wysługę lat, zasiłku na zagospodarowanie, urlopu dla poratowania zdrowia, oraz innych świadczeń przysługujących pracownikom zgodnie z obowiązującymi przepisami.
- Naliczenie dodatkowej nagrody rocznej zgodnie z obowiązującymi przepisami.
- Sporządzanie przelewów wynagrodzeń na konta pracowników oraz innych potrąceń.
- Naliczanie składek na ubezpieczenia społeczne oraz składek na fundusz zdrowotny zgodnie z obowiązującymi przepisami.
- Sporządzanie zestawień potrąceń PKZP, ZNP, NSZZ Solidarność, ubezpieczenia itp.
- Sporządzanie zbiorczych zestawień list płac do księgowości.
- Prowadzenie kart wynagrodzeń i kart zasiłkowych pracowników.
- Przygotowanie, przechowywanie i prowadzenie ewidencji zwolnień lekarskich.
- Sporządzanie deklaracji rozliczeniowej ZUS DRA, RSA, RCA za okres miesięczny i roczny.
- Sporządzanie deklaracji podatkowej PIT-11, PIT-4R.
- Sporządzanie miesięcznych raportów ZUS RMUA.
- Sporządzanie sprawozdań do GUS w zakresie płac.
- Współpraca z Urzędem Skarbowym i Zakładem Ubezpieczeń Społecznych.
- Opracowywanie i wprowadzanie danych do SIO i innych systemów informatycznych wg upoważnień w zakresie płac.
- Opracowywanie danych do planowania budżetu placówki w zakresie płac.
- Sporządzanie bilansów, planów finansowych i sprawozdań odnoszących się do wynagrodzeń i ich pochodnych (finansowych, statystycznych, analiz).
- Zamówienia na środki pieniężne do jednostki prowadzącej.
- Prowadzenie dokumentacji płacowej wymaganej odrębnymi przepisami.
- Dostarczanie i odbiór dokumentów do i z instytucji (m.in.: wydział oświaty, kuratorium, urząd miasta itp.)
- Wykonywanie poleceń księgowego związanych z realizacją pełnej obsługi finansowo-księgowej przedszkola.
Wymagania obowiązkowe
- Obywatelstwo państwa członkowskiego Unii Europejskiej.
- Pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie w pełni z praw publicznych.
- Niekaralność za przestępstwa przeciwko: mieniu, obrotowi gospodarczemu, działalności instytucji państwowych, samorządowych, wiarygodności dokumentów lub za przestępstwa karno-skarbowe oraz przestępstwa umyślne ścigane z oskarżenia publicznego.
- Znajomość i umiejętność korzystania z przepisów z zakresu ustawy o finansach publicznych, ustawy o rachunkowości, prawa o zamówieniach publicznych, ustawy o pracownikach samorządowych, przepisów dotyczących podatków, ubezpieczeń społecznych oraz prawa pracy i ustawy Karta Nauczyciela.
- Biegła obsługa komputera.
- Wykształcenie - spełnianie jednego z poniższych warunków:
1) wyższe odpowiedniej specjalności umożliwiające wykonywanie zadań na stanowisku, a w odniesieniu do stanowisk urzędniczych i kierowniczych stanowisk urzędniczych, na których stosunek pracy nawiązano na podstawie umowy o pracę, a także wymagania określone w ustawie stosownie do opisu stanowiska i co najmniej 4-letnia praktyka na w/w lub zbliżonym stanowisku,
2) średnie o profilu ogólnym lub zawodowym umożliwiające wykonywanie zadań na stanowisku, a w odniesieniu do stanowisk urzędniczych i kierowniczych stanowisk urzędniczych stosownie do opisu stanowiska i co najmniej 5-letnia praktyka na w/w lub zbliżonym stanowisku.
7.Staż pracy 4 lub 5 lat zgodnie z wykształceniem jak wyżej.
8. Biegła obsługa programów komputerowych służących do prowadzenia kadr i płac oraz sporządzania sprawozdawczości budżetowejoraz przesyłu elektronicznego: FINANSE, KADRY PROGMAN, PŁATNIK.
9. Umiejętność obsługi bankowości elektronicznej.
10. Znajomość oprogramowania SIO, GUS, NABÓR, PABS.
Wymagania dodatkowe
Doświadczenie na stanowisku specjalisty ds. płac w jednostkach oświatowych.
Wymagane dokumenty
- List motywacyjny.
- Życiorys - curriculum vitae (prosimy o dopisanie klauzuli: wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy, dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych - Dz. U. z 2018 r. poz. 1000 z póź. zm.) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).Oryginał kwestionariusza osobowego.
- Oryginał kwestionariusza osobowego.
- Kserokopie świadectw pracy, dyplomów potwierdzających wykształcenie, zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach itp.
- Oświadczenie lekarskie stwierdzające brak przeciwwskazań do pracy na oferowanym stanowisku.
- Oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- Dokumenty potwierdzające umiejętności i osiągniecia zawodowe.
Inne informacje:
Wymagane dokumenty aplikacyjne winny być przez kandydata własnoręcznie podpisane i złożone do dnia 29.05.2020 r. do godz. 9.00 pod adresem: Przedszkole nr 22, 61-064 Poznań, ul. Orzechowa 2b, zaklejone w kopertach z dopiskiem: Nabór na wolne stanowisko urzędnicze na Specjalistę ds. płac.
Aplikacje, które wpłyną po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Otwarcie ofert nastąpi w Przedszkolu nr 22, 61-064 Poznań, ul. Orzechowa 2b, w dniu 01.06.2020 r. o godz. 10.00
Zakwalifikowani kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie o terminie rozmowy kwalifikacyjnej.
Kandydat, któremu zostanie zaproponowana praca:
- zostanie skierowany do lekarza medycyny pracy celem uzyskania zaświadczenia lekarskiego o braku przeciwwskazań zdrowotnych do pracy na stanowisku;
- zostanie zobowiązany do przedłożenia zaświadczenia o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego.
Z Regulaminem Naboru na wolne stanowiska urzędnicze można zapoznać się w Sekretariacie Przedszkola. Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu: 618320123.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miasta Poznania, oraz na tablicy informacyjnej w holu budynku Przedszkola nr 22.
Przedszkole nr 22 zastrzega sobie prawo do odpowiedzi tylko na wybrane oferty.
Informacja o wyniku naboru
Informacja o wynikach wyboru.docx
Przetwarzanie danych osobowych
Składanie ofert
Oferty, zawierające wymienione dokumenty, prosimy składać pod adresem: Przedszkole Nr 22 "Chatka Puchatka", ul. Orzechowa 2 b, 61-447 Poznań w terminie do 2020-05-29.
Prosimy też o dopisanie klauzuli:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy, dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych - Dz. U. z 2018 r. poz. 1000 z póź. zm.) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
Metryczka
Opis zmian: wyniki naboru na wolne stanowisko specjalista ds. płac (Aktualizacja)
Opublikował(a): Marzena Domagała
Data i godzina publikacji: 2020-07-01 09:37