Przedszkole Nr 71 "Pod Topolą" (P71)
Kierownik/Dyrektor
Marzenna Bolińska
ul. Galla Anonima 13, 60-547 Poznań
tel/fax 61 847-24-69; tel./fax-administracja 618470936
godziny urzędowania: Przedszkole jest czynne od 6.00 do 17.00
NIP do faktur: 2090001440
REGON: 301612492
p71@poznan.interklasa.pl
podtopola.pl
Adres ESP (skrytki ePUAP): /P71Poznan/SkrytkaESP
Informacje o stanie zatrudnienia
28 osób zatrudnionych na umowę o pracę
Kompetencje i zadania
1. Cele i zadania przedszkola wynikają z przepisów prawa, w szczególności w zakresie udzielania pomocy psychologiczno-pedagogicznej, organizowania opieki nad dziećmi niepełnosprawnymi, umożliwiania dzieciom podtrzymywania poczucia tożsamości narodowej, etnicznej, językowej i religijnej.
2. Celem wychowania przedszkolnego jest wsparcie całościowego rozwoju dziecka. Wsparcie to realizowane jest przez proces opieki, wychowania i nauczania - uczenia się, co umożliwia dziecku odkrywanie własnych możliwości, sensu działania oraz gromadzenie doświadczeń na drodze prowadzącej do prawdy, dobra i piękna. W efekcie takiego wsparcia dziecko ma osiągnąć dojrzałość do podjęcia nauki na pierwszym etapie edukacji.
Akty prawne, regulujące funkcjonowanie jednostki
- Statut Przedszkola
- Regulamin Pracy
- Regulamin wynagradzania pracowników zatrudnionych w przedszkolu wraz z wew. uregulowaniami
- Regulamin działalności Rady Rodziców
- Regulamin Rady Pedagogicznej
- Regulamin określający zasady i kryteria przyznawania środków na wspieranie doskonalenia zawodowego nauczycieli
- Polityka rachunkowości
Budżet jednostki na bieżący rok
Rok 2022
1) Wydatki ogółem 2 234 009,00
2) Wydatki osobowe 1 682 501,00
3) Wydatki rzeczowe 546 977,00
Wartość posiadanego mienia
grunty 2 922 887,00; budynek 252 971,12;
konto 011- 3 407 844,00
konto 013 -368 702,76
konto 020 - 7 264,98
Informacja o stanie mienia
- Informacja o stanie mienia na 31.12.2005 (XLS, 502kB)
- Stan mienia komunalnego na dzień 30.06.2007 (XLS, 521kB)
- informacja o stanie mienia komunalnego na dzień 31.12.2007 r. (XLS, 600kB)
- informacja o stanie mienia komunalnego na dzień 30.06.2008 r. (XLS, 599.5kB)
- informacja o stanie mienia komunalnego na dzień 31.12.2008 r. (XLS, 601kB)
- informacja o stanie mienia komunalnego na dzień 30.06.2009 r. (XLS, 620.5kB)
- informacja o stanie mienia komunalnego na dzień 31.12.2009 r. (XLS, 605kB)
- informacja o stanie mienia komunalnego na dzień 30.06.2010 r. (XLS, 607.5kB)
- informacja o stanie mienia komunalnego na dzień 31.12.2010 r. (XLS, 605kB)
- informacja o stanie mienia na dzień 31.12.2011 r. (XLS, 42.5kB)
- informacja o stanie mienia komunalnego 31.12.2012 (XLS, 49kB)
- informacja o stanie mienia komunalnego na 31.12.2014 r (PDF, 40.81kB)
- informacja o stanie mienia komunalnego 31.12.2013 (PDF, 40.82kB)
- Informacja o stanie mienia na dzień 31.12.2013 r. (PDF)
- Informacja o stanie mienia na dzień 31.12.2017 r. (PDF)
- Informacja o stanie mienia na dzień 31.12.2020 r. (PDF)
- Informacja o stanie mienia na dzień 31.12.2021 r. (PDF)
- Informacja o stanie mienia na dzień 31.12.2014 r. (PDF)
- Informacja o stanie mienia na dzień 31.12.2022 r. (PDF)
- Informacja o stanie mienia na dzień 31.12.2019 r. (PDF)
- Informacja o stanie mienia na dzień 31.12.2015 r. (PDF)
- Informacja o stanie mienia na dzień 31.12.2018 r. (PDF)
- Informacja o stanie mienia na dzień 31.12.2016 r. (PDF)
Nazwy i oznaczenia prowadzonych rejestrów i archiwów
Rejestry, ewidencje, archiwa:1. Rejestry Przedszkola:· Rejestr pracowników· Rejestr zwolnień lekarskich· Rejestr kontroli zewnętrznych· Rejestr świadczeń socjalnych· Rejestr książeczek zdrowia· Rejestr skarg i wniosków· Rejestr ocen pracy nauczyciela· Rejestr legitymacji ubezpieczeniowych· Rejestr wypadków· Rejestr umów z rodzicami· Rejestr korespondencji· Rejestr uchwał Rady Pedagogicznej Przedszkola· Rejestr zarządzeń dyrektora Przedszkola· Rejestr wniosków nauczycieli ubiegających się o awans zawodowy
RODO - Inspektor ODO e-mail: iod3_mjo@um.poznan.pl
RODO-Zastępca Inspektora ODO e-mail: iod5_mjo@um.poznna.pl
Regulamin
Metryczka
Odpowiedzialny za treść: M. Bolińska
Data wytworzenia informacji: 2023-03-24 00:00
Opis zmian: Uaktualnienie dat (Aktualizacja)
Opublikował(a): Marzenna Bolińska
Data i godzina publikacji: 2023-03-24 10:08