Wniosek o informację

Nazwa wydziału, do którego złożono wniosek lub wydział wiodący WYDZIAŁ TRANSPORTU I ZIELENI
Data wpływu wniosku do UMP 2018-03-08
Numer wniosku w dzienniku kancelaryjnym 9031800330
Przedmiot wniosku Konsyltacje społeczne dot. wielowariantowej koncepcji zmian na Osiedlu Św. Łazarz oraz wyłączenie świateł w porze dziennej na ul. Głogowskiej.
Kategoria transport
Znak sprawy TZ-V.1431.32.2018
Tryb dostępu do informacji prosty
Wyznaczony termin rozpatrzenia wniosku
Żądany sposób udostępnienia informacji wysyłka elektroniczna
Żądana forma udostępnienia informacji pisemna bez załączników
Naliczona opłata za nośnik lub przekształcenie zgodne z wnioskiem 0
Oferta zawierająca warunki ponownego wykorzystania informacji lub wysokość opłat
Sposób rozpatrzenia wniosku skierowano wniosek do Jednostki UMP/MJO/Spółki wg kompetencji
Data udostępnienia informacji 2018-03-09
Numer odpowiedzi w dzienniku kancelaryjnym 9031802127

Metryczka

Informacja pobrana do BIP automatycznie z elektronicznego systemu zarządzania dokumentacją Urzędu Miasta Poznania.

Ostatnie pobranie danych: 2020-08-25 13:15:22.0