Wniosek o informację

Nazwa wydziału, do którego złożono wniosek lub wydział wiodący GABINET PREZYDENTA
Data wpływu wniosku do UMP 2018-03-08
Numer wniosku w dzienniku kancelaryjnym 9031802220
Przedmiot wniosku Realizacja konsultacji społecznych wielowariantowej koncepcji zmian na Os. Św. Łazarz.
Kategoria konsultacje i projekty społeczne
Znak sprawy Prd-II.1431.16.2018
Tryb dostępu do informacji prosty
Wyznaczony termin rozpatrzenia wniosku
Żądany sposób udostępnienia informacji wysyłka elektroniczna
Żądana forma udostępnienia informacji pisemna bez załączników
Naliczona opłata za nośnik lub przekształcenie zgodne z wnioskiem
Oferta zawierająca warunki ponownego wykorzystania informacji lub wysokość opłat
Sposób rozpatrzenia wniosku wniosek w trakcie rozpatrywania
Data udostępnienia informacji 2018-03-12
Numer odpowiedzi w dzienniku kancelaryjnym 9031802220

Metryczka

Informacja pobrana do BIP automatycznie z elektronicznego systemu zarządzania dokumentacją Urzędu Miasta Poznania.

Ostatnie pobranie danych: 2020-08-25 13:15:22.0