Wniosek o informację

Nazwa wydziału, do którego złożono wniosek lub wydział wiodący WYDZIAŁ ZAMÓWIEŃ I OBSŁUGI URZĘDU
Data wpływu wniosku do UMP 2018-06-19
Numer wniosku w dzienniku kancelaryjnym 27061803255
Przedmiot wniosku wymiana nagłośnienia w sali białej
Kategoria informatyka; organizacja pracy Urzędu i Rady Miasta; organizacja imprez, uroczystości i spotkań reprezent.
Znak sprawy ZOU-II.1431.1.25.2018
Tryb dostępu do informacji prosty
Wyznaczony termin rozpatrzenia wniosku
Żądany sposób udostępnienia informacji wysyłka elektroniczna
Żądana forma udostępnienia informacji pisemna bez załączników
Naliczona opłata za nośnik lub przekształcenie zgodne z wnioskiem 0
Oferta zawierająca warunki ponownego wykorzystania informacji lub wysokość opłat
Sposób rozpatrzenia wniosku udostępniono pełną informację
Data udostępnienia informacji 2018-06-29
Numer odpowiedzi w dzienniku kancelaryjnym 27061803256

Metryczka

Informacja pobrana do BIP automatycznie z elektronicznego systemu zarządzania dokumentacją Urzędu Miasta Poznania.

Ostatnie pobranie danych: 2020-08-25 13:15:22.0