Wniosek o informację

Nazwa wydziału, do którego złożono wniosek lub wydział wiodący BIURO KOORDYNACJI PROJEKTÓW I REWITALIZACJI MIASTA
Data wpływu wniosku do UMP 2018-10-12
Numer wniosku w dzienniku kancelaryjnym 12101800599
Przedmiot wniosku Szczegóły oferty dostawy komputerów w ramach projektu "Rozbudowa i modernizacja Szkoły Podstawowej nr 48 w Poznaniu".
Kategoria projekty unijne
Znak sprawy KPRM-IX.1431.22.2018
Tryb dostępu do informacji prosty
Wyznaczony termin rozpatrzenia wniosku
Żądany sposób udostępnienia informacji wysyłka elektroniczna
Żądana forma udostępnienia informacji pisemna bez załączników
Naliczona opłata za nośnik lub przekształcenie zgodne z wnioskiem 0
Oferta zawierająca warunki ponownego wykorzystania informacji lub wysokość opłat
Sposób rozpatrzenia wniosku udostępniono pełną informację
Data udostępnienia informacji 2018-10-26
Numer odpowiedzi w dzienniku kancelaryjnym 26101800479

Metryczka

Informacja pobrana do BIP automatycznie z elektronicznego systemu zarządzania dokumentacją Urzędu Miasta Poznania.

Ostatnie pobranie danych: 2020-08-25 13:15:23.0