Wniosek o informację

Nazwa wydziału, do którego złożono wniosek lub wydział wiodący WYDZIAŁ GOSPODARKI NIERUCHOMOŚCIAMI
Data wpływu wniosku do UMP 2019-04-10
Numer wniosku w dzienniku kancelaryjnym 10041901516
Przedmiot wniosku Inf. o dz. 50/19/2/12 i 50/17/2/11 - czy są własnością MP. Przekazanie korespondencji między MP a ANR od 1.08.2015 r. do 10.04.2019 r.
Kategoria gospodarka gruntami
Znak sprawy GN-VIII.1431.55.2019
Tryb dostępu do informacji przekształcenie
Wyznaczony termin rozpatrzenia wniosku
Żądany sposób udostępnienia informacji wysyłka pocztowa
Żądana forma udostępnienia informacji kserokopie, wydruki
Naliczona opłata za nośnik lub przekształcenie zgodne z wnioskiem 0
Oferta zawierająca warunki ponownego wykorzystania informacji lub wysokość opłat
Sposób rozpatrzenia wniosku wniosek w trakcie rozpatrywania
Data udostępnienia informacji 2019-05-15
Numer odpowiedzi w dzienniku kancelaryjnym 19041901347

Metryczka

Informacja pobrana do BIP automatycznie z elektronicznego systemu zarządzania dokumentacją Urzędu Miasta Poznania.

Ostatnie pobranie danych: 2020-08-25 13:15:23.0