Wniosek o informację

Nazwa wydziału, do którego złożono wniosek lub wydział wiodący WYDZIAŁ ZAMÓWIEŃ I OBSŁUGI URZĘDU
Data wpływu wniosku do UMP 2019-06-18
Numer wniosku w dzienniku kancelaryjnym 19061900181
Przedmiot wniosku Przekazanie informacji dotyczących postępowania na dostawę 48 notebooków.
Kategoria informatyka; zamówienia publiczne
Znak sprawy ZOU-II.1431.1.21.2019
Tryb dostępu do informacji prosty
Wyznaczony termin rozpatrzenia wniosku
Żądany sposób udostępnienia informacji wysyłka elektroniczna
Żądana forma udostępnienia informacji pisemna bez załączników
Naliczona opłata za nośnik lub przekształcenie zgodne z wnioskiem 0
Oferta zawierająca warunki ponownego wykorzystania informacji lub wysokość opłat
Sposób rozpatrzenia wniosku skierowano wniosek do Jednostki UMP/MJO/Spółki wg kompetencji
Data udostępnienia informacji 2019-07-01
Numer odpowiedzi w dzienniku kancelaryjnym 1071903551

Metryczka

Informacja pobrana do BIP automatycznie z elektronicznego systemu zarządzania dokumentacją Urzędu Miasta Poznania.

Ostatnie pobranie danych: 2020-08-25 13:15:24.0