Wniosek o informację

Nazwa wydziału, do którego złożono wniosek lub wydział wiodący WYDZIAŁ OŚWIATY
Data wpływu wniosku do UMP 2019-12-23
Numer wniosku w dzienniku kancelaryjnym 27121902429
Przedmiot wniosku Prośba o przesłąnie dokumentacji finansowej (faktury, rachunki), opłaconych ze środków Osiedla Nowe Winiary Płónoc przez ZS nr 7, PS 11
Kategoria oświata
Znak sprawy Ow-VIII.1431.1.2020
Tryb dostępu do informacji prosty
Wyznaczony termin rozpatrzenia wniosku
Żądany sposób udostępnienia informacji wysyłka pocztowa
Żądana forma udostępnienia informacji kserokopie, wydruki
Naliczona opłata za nośnik lub przekształcenie zgodne z wnioskiem 0
Oferta zawierająca warunki ponownego wykorzystania informacji lub wysokość opłat
Sposób rozpatrzenia wniosku udostępniono pełną informację
Data udostępnienia informacji 2020-01-03
Numer odpowiedzi w dzienniku kancelaryjnym 3012000955

Metryczka

Informacja pobrana do BIP automatycznie z elektronicznego systemu zarządzania dokumentacją Urzędu Miasta Poznania.

Ostatnie pobranie danych: 2020-08-25 13:15:24.0