Wniosek o informację

Nazwa wydziału, do którego złożono wniosek lub wydział wiodący WYDZIAŁ ZAMÓWIEŃ I OBSŁUGI URZĘDU
Data wpływu wniosku do UMP 2020-01-17
Numer wniosku w dzienniku kancelaryjnym 17012001960
Przedmiot wniosku sptzątanie w budynku przy ul. Małachowskiego
Kategoria porządek i bezpieczeństwo
Znak sprawy ZOU-II.1431.5.2020
Tryb dostępu do informacji prosty
Wyznaczony termin rozpatrzenia wniosku
Żądany sposób udostępnienia informacji wysyłka elektroniczna
Żądana forma udostępnienia informacji pisemna bez załączników
Naliczona opłata za nośnik lub przekształcenie zgodne z wnioskiem 0
Oferta zawierająca warunki ponownego wykorzystania informacji lub wysokość opłat
Sposób rozpatrzenia wniosku skierowano wniosek do Jednostki UMP/MJO/Spółki wg kompetencji
Data udostępnienia informacji 2020-01-24
Numer odpowiedzi w dzienniku kancelaryjnym 21012004559

Historia zmian

Informacja pobrana do BIP automatycznie z elektronicznego systemu zarządzania dokumentacją Urzędu Miasta Poznania.

Ostatnie pobranie danych: 2020-07-14 16:32:06.0