Wniosek o wpisanie do Elektronicznego Rejestru Pojazdów Zwolnionych
Wydział/Jednostka prowadząca
Zarząd Dróg Miejskich
Wymagane dokumenty
Wypełniony wniosek wraz z następującymi załącznikami:
- kopię dokumentu rejestrowego placówki/jednostki (jeśli dotyczy),
- kopię dowodu rejestracyjnego pojazdu,
- kopię umowy wykorzystania pojazdu przez placówkę/jednostkę, z której wynika związek przyczynowo - skutkowy wykorzystania pojazdu przez placówkę (jeśli dotyczy),
- kopię dokumentu potwierdzającego sprawowanie przez placówkę opieki nad osobami terminalnie chorymi (jeśli dotyczy).
Miejsce złożenia dokumentów
Zarząd Dróg Miejskich, ul. Wilczak 17, 61-623 Poznań.
tel. 61 646 33 44, e-mail: zdm@zdm.poznan.pl
Termin i sposób załatwienia
Na miejscu po złożeniu wymaganych dokumentów.
Podstawa prawna
Tryb odwoławczy
Nie przysługuje
Inne informacje
Pojazdy wpisane do ERPZ usuwane są z rejestru 31 grudnia każdego roku o godz. 23:59.
Wniosek na kolejny rok kalendarzowy można złożyć najwcześniej w grudniu danego roku.
Obowiązek informacyjny
Informacje dotyczące ochrony danych osobowych znajdują się na stronie internetowej ww.zdm.poznan.pl w zakładce Działania ZDM/system zarządzania/ochrona danych osobowych: https://www.zdm.poznan.pl/pl/ochrona-danych-osobowych-w-zdm
Metryczka
Odpowiedzialny za treść: P. Libicki, zastępca dyr. ZDM ds. Przestrzeni Publicznej
Data wytworzenia informacji: 2023-12-07 00:00
Opis zmian: aktualizacja wniosku (Aktualizacja)
Opublikował(a): Tomasz Libich
Data i godzina publikacji: 2023-12-07 12:09