Wniosek o wyrażenie zgody lub wystąpienie do właściwego organu z wnioskiem o wydanie decyzji zezwalającej na wycinkę/przesadzenie drzew/krzewów z pasa drogowego
Wydział/Jednostka prowadząca
Zarząd Dróg Miejskich
Wymagane dokumenty
- wypełniony wniosek;
- rysunek lub mapa z zaznaczoną granicą działki, położeniem obiektów budowlanych oraz lokalizacją drzew lub krzewów do zamierzonego usunięcia/przesadzenia;
- fotografia wnioskowanych drzew lub krzewów;
oraz
- *oświadczenie o pokryciu kosztów wycinki roślin oraz wywiązaniu się z wszelkich zobowiązań wynikających decyzji zezwalającej na wycinkę (zob. Załącznik 1);
- * plan nasadzeń rekompensacyjnych na działce będącej własnością Wnioskodawcy (ew. pisemnej zgody właściciela nieruchomości, na której mają być wykonane nasadzenia rekompensujące)
- ** kserokopia decyzji zezwalającej na lokalizację zjazdu, wydana przez Zarząd Dróg Miejskich wraz z projektem zjazdu.
* dot. spraw, gdy wycinka leży w interesie Wnioskodawcy (np.: budowa ogrodzenia i innych oraz budowa/przebudowa zjazdu)
** dot. kolizji zieleni z budową/przebudową zjazdu
Miejsce złożenia dokumentów
Zarząd Dróg Miejskich w Poznaniu, 61-623 Poznań, ul. Wilczak 17,
tel. +48 61 647 72 00 centrala, fax +48 61 820 17 09.
Informacji udziela Wydział Terenów Zieleni ZDM, tel. +48 61 647 72 64.
Opłaty
Nie dotyczy
Termin i sposób załatwienia
Rozpatrzenie pisma przez ZDM w terminie do 30 dni od daty jego złożenia.
Podstawa prawna
Tryb odwoławczy
Nie dotyczy
Inne informacje
Nie dotyczy
Obowiązek informacyjny
Informacje dotyczące ochrony danych osobowych w ZDM znajdują się na stronie internetowej ww.zdm.poznan.pl w zakładce "Działania ZDM/system zarządzania/ochrona danych osobowych":
https://www.zdm.poznan.pl/pl/ochrona-danych-osobowych-w-zdm
Metryczka
Opis zmian: Aktualizacja informacji (Aktualizacja)
Opublikował(a): Agata Kaniewska
Data i godzina publikacji: 2018-11-13 14:56