Oferta: referent ds. kancelaryjnych
Data publikacji: 2016-12-06
Nr ref.: SMMP.III/1110-17/16
Jednostka: Straż Miejska Miasta Poznania
Stanowisko: referent ds. kancelaryjnych
Informacje dodatkowe: pełen etat
Data rozstrzygnięcia oferty
2017-01-15
Zakres podstawowych czynności
Osoba zatrudniona na stanowisku Referenta ds. kancelaryjnych wykonywać będzie m. in. zadania związane z:
- przyjmowaniem, rejestrowaniem, przedkładaniem do dekretacji Komendanta korespondencji wpływającej i jej rozdział na właściwe stanowiska w ramach istniejącego systemu informatycznego,
- przyjmowaniem i rejestrowaniem korespondencji do wysyłki,
- protokołowaniem odpraw Komendanta z kadrą kierowniczą,
- powielaniem pism i materiałów.
Wymagania obowiązkowe
- wykształcenie: minimum średnie,
- posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych, pełnia praw publicznych,
- nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za przestępstwo umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- umiejętność obsługi programów komputerowych (pakiet Microsoft Office lub pakiet Open Office),
- wysoki poziom umiejętności społecznych,
- znajomość prawa pocztowego.
Wymagania dodatkowe
- wykształcenie wyższe w zakresie prawa i administracji,
- doświadczenie w pracy w administracji samorządowej,
- znajomość przepisów prawa pocztowego i KPA,
- znajomość przepisów o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach
Wymagane dokumenty
- CV
- list motywacyjny
- stosowne zaświadczenia, certyfikaty i referencje potwierdzające wymagane w ogłoszeniu kwalifikacje, uprawnienia i umiejętności wraz z zaznaczonym numerem referencyjnym
Informacja o wyniku naboru
Przetwarzanie danych osobowych
Metryczka
Opis zmian: zamieszczono wyniki naboru (Aktualizacja)
Opublikował(a): Janusz Zwierzchowski
Data i godzina publikacji: 2017-01-15 18:52