Oferta: specjalista d/s płac 1/2 etatu
Data publikacji: 2017-07-19
Nr ref.: SP3/121/59/2017
Jednostka: Szkoła Podstawowa Nr 3 im. Bolesława Krzywoustego
Stanowisko: specjalista d/s płac 1/2 etatu
Data rozstrzygnięcia oferty
2017-08-25
Zakres podstawowych czynności
1. Obliczanie i sporządzanie list płac i ich składników oraz innych wypłat.
2. Sporządzanie przelewów pieniężnych wynagrodzeń i potrąceń.
3. Ustalenie uprawnień i przygotowanie do wypłaty zasiłków z ubezpieczenia społecznego oraz prowadzenie zasiłków.
4. Zgłaszanie i wyrejestrowywanie z ZUS pracowników oraz dokonywanie wszystkich zmian zgodnie z obowiązującymi przepisami i sporządzanie deklaracji ZUS.
5. Prowadzenie rozliczeń z ZUS i US
6. Rozliczanie podatku dochodowego od osób fizycznych, deklaracje PIT.
7. Planowanie funduszu wynagrodzeń.
8. Utrzymywanie kontaktów z bankami oraz urzędami w zakresie swojego stanowiska, konsultacje z ZUS.
9. Prowadzenie miesięczne ewidencji wypłat i uzgadnianie ich z księgowością.
10. Wykonywanie sprawozdań dotyczących spraw płac w systemach PABS, SI0 - dla : WO, KO, GUS, ZUS, PFRON, SIO i innych.
11. Przygotowywanie dokumentacji dla ZUS w zw. z przejściem pracowników na emeryturę, rentę.
12. Przygotowanie, przechowywanie i prowadzenie ewidencji zwolnień lekarskich.
Wymagania obowiązkowe
1. Wykształcenie wyższe lub średnie ekonomiczne.
2. Minimum 5 letni staż pracy w finansach lub księgowości.
3. Obsługa komputera w zakresie programów biurowych podstawowych WORD, Excel, poczta elektroniczna, Internet.
4. Dobra , znajomość oprogramowania Wolters Kluwer (Prog Man), SIO, PABS, PŁATNIK.
5. Umiejętność obsługi programu Płatnik i bankowości elektronicznej. 6. Pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych.
7. Dobra organizacja pracy.
8. Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
9. Wiedza z zakresu prawa pracy, ubezpieczeń społecznych i podatku dochodowego od osób fizycznych oraz praktycznej umiejętności jej zastosowania.
Wymagania dodatkowe
- Rzetelność, sumienność, dokładność.
- Komunikatywność, umiejętność pracy w zespole.
- Samodzielność w pracy oraz własna inicjatywa, poczucie odpowiedzialności za realizowane zadania.
- Umiejętność planowania i sprawnej organizacji pracy.
- Umiejętność analizy i syntezy zadań i informacji.
Wymagane dokumenty
- List motywacyjny i życiorys.
- Kserokopia świadectw pracy lub innych dokumentów potwierdzających wymagany okres zatrudnienia i doświadczenie na podobnym stanowisku.
- Kserokopia dyplomów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe.
- Inne dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.
- Oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo skarbowe.
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (tj.Dz.U.2014 poz.1182).
Inne informacje:
Dokumenty w formie papierowej w zamkniętych kopertach oznaczone imieniem i nazwiskiem kandydata z dopiskiem "Konkurs na specjalistę ds. płac w Szkole Podstawowej nr 3 w Poznaniu należy składać osobiście w sekretariacie szkoły lub drogą pocztową na adres Szkoła Podstawowa nr 3 61-149 Poznań, os. Piastowskie 27 w terminie do 11.08.2017r., decyduje data stempla pocztowego. Aplikacje, które wpłyną do szkoły po wyżej określonym terminie, w inny sposób niż określony w ogłoszeniu, bez kompletu wymaganych dokumentów nie będą rozpatrywane
Informacja o wyniku naboru
Informacja o wynikach naboru.docx
Przetwarzanie danych osobowych
Metryczka
Opis zmian: Informacja o wyniku naboru (Aktualizacja)
Opublikował(a): Krystyna Cegielska
Data i godzina publikacji: 2017-08-25 15:11