Oferta: referent ds obsługi klienta i współpracy z wolontariatem

Data publikacji: 2007-12-03
Nr ref.: UK.DO.1110-3/2007
Jednostka: Usługi Komunalne
Stanowisko: referent ds obsługi klienta i współpracy z wolontariatem
Informacje dodatkowe: cały etat, stanowisko podległe kierownikowi schroniska dla zwierząt

Data rozstrzygnięcia oferty

2008-01-16

Zakres podstawowych czynności

-bieżące administrowanie stroną internetową schroniska - aktualizacja zamieszczanych informacji o pracy schroniska, o zasadach oddawania dzwierząt do adopcji,
-bieżąca obsługa klientów, udzielanie informacji o zwierz ętach, oprowadzanie po terenieschroniska, informowanie o możliwościach dot. pomocy finansowej i rzeczowej dla schroniska,
-współpraca z wolontariatem współpracującym ze schroniskiem, nadzór nad wolontariuszami przebywającymi w schronisku, koordynacja działań
wolontariuszy,
-oprowadzanie po terenie schroniska zorganizowanych grup,
-reprezentowanie jednostki w akcjach organizowanych w celu pozyskania pomocy rzeczowej i finansowej na rzecz zwierząt przebywających w schronisku.

Wymagania obowiązkowe

-wykształcenie średnie,
-umiejętność pracy w zespole,
-dobra organizacja pracy,
-umiejętność negocjacji,
-bardzo dobra znajomość obsługi komputera w zakresie pakietu MS Office oraz narzędzi internetowych,
-umiejętność efektywnej pracy w warunkach stresu,
-komunikatywność i umiejętność prowadzenia spotkań,
-prawo jazdy kat. B.

Wymagania dodatkowe

-wykształcenie wyższe,
-znajomość j.ankielskiego w stopniu komunikatywnym,
-doświadczenie w pracy ze zwierzętami

Wymagane dokumenty

CV, list motywacyjny, kserokopie dokumentów poświadczających posiadane wykształcenie, oświadczenie o niekaralności.

Informacja o wyniku naboru

oferta pracy referent ds obs??.klienta i wsp????.z wplpntariatem.doc format DOC

Przetwarzanie danych osobowych

Metryczka

Opis zmian: ogłoszenie o wyniku naboru (Aktualizacja)
Opublikował(a): Teresa Kroll
Data i godzina publikacji: 2008-01-16 13:51