Oferta: starszy specjalista ds kontroli

Data publikacji: 2008-08-12
Nr ref.: UK.D.1110-2/08
Jednostka: Usługi Komunalne
Stanowisko: starszy specjalista ds kontroli
Informacje dodatkowe: cały etat, umowa o pracę (na okres próbny)

Data rozstrzygnięcia oferty

2008-09-01

Zakres podstawowych czynności

1. Znajomość przepisów obowiązujących pracowników Usług Komunalnych w Poznaniu, w szczególności: Kodeksu pracy, ustaw i rozporządzeń, Regulaminu pracy, przepisów bhp i p. poż., zarządzeń dyrektora dotyczących zakresu wykonywanej pracy.
2. Sprawowanie kontroli w ramach nadzoru dyrektora nad pracownikami zatrudnionymi w prowadzonych przez Usługi Komunalne szaletach i łaźni miejskiej.
3. Sporządzanie propozycji zakresów czynności dla kontrolowanych pracowników.
4. Opiniowanie i kierowanie do dyrektora opinii w sprawie: zatrudniania, wynagradzania, przyznawania premii, przyznawania nagród i karania kontrolowanych pracowników.
5. Terminowe sporządzanie sprawozdań finansowych i innych materiałów informacyjnych, w tym: zestawień wpływów, sprawozdań z wykonania zadań rzeczowych w kontrolowanych obiektach.
6. Kontrola i analiza wpłacanych utargów.
7. Ustalanie potrzeb związanych z bieżącymi remontami i zakupem wyposażenia.
8. Nadzór nad zabezpieczeniem mienia w poszczególnych obiektach.
9. Bieżąca kontrola stanu sanitarnego.
10. Zakup materiałów do bieżących remontów i dokonywanie zakupów sprzętu oraz opiniowanie zakresu zlecania niezbędnych usług.
11. Prowadzenie ewidencji i analizowanie zużycia wody, energii elektrycznej i gazu.
12. Informowanie działu księgowości o zaległościach płatniczych użytkowników zewnętrznych korzystających z przyłączy wody, prądu i gazu należących do Usług Komunalnych.
13. Sprawdzanie pod względem merytorycznym faktur zużycia wody, prądu i gazu w szaletach i łaźni.
Wykonywanie poleceń dyrektora.

Wymagania obowiązkowe

Wykształcenie wyższe
Staż pracy - 5 lat.
Bardzo dobra obsługa komputera: pakiet MS Office i internet.
Znajomość języków - angielski w stopniu podstawowym.
Niezbędne cechy, predyspozycje: 
-wysoki poziom kultury osobistej
-sumienność i skrupulatność
-umiejętność analitycznego myślenia
-gotowość do podnoszenia kwalifikacji
-otwartość, doświadczenie
-konsekwencja, odpowiedzialność
-umiejętność skutecznego komunikowania się
-umiejętność organizacji pracy.

Wymagania dodatkowe

Doświadczenie zawodowe:
-staż na podobnym stanowisku
-nadzorowanie pracy zespołu pracowników.
Wykształcenie wyższe - kierunek zarządzanie

Wymagane dokumenty

-CV
-list motywacyjny
-kserokopie dokumentów poświadczających posiadane wykształcenie
-kserokopie dokumentów poświadczających staż pracy
-oświadczenie o niekaralności.

Informacja o wyniku naboru

informacja o wyborze kand.-st.sp ds.kontoli.doc format DOC

Przetwarzanie danych osobowych

Metryczka

Opis zmian: informacja o wyborze kandydata (Aktualizacja)
Opublikował(a): Teresa Kroll
Data i godzina publikacji: 2008-09-01 13:54